Forum Onderwerp - koelkast huren (Gesloten voor reacties)

Ton 16.03.2006 22:56
Van de zomer verblijven wij 17 nachten op camping La Siesta te Calella de Parafrugell
Wij willen een koelkast huren en kregen het adres rentafrigo.com. Dit kost echter 135 Euro voor de periode van ca.15 nachten. Duur!
Zijn er goedkopere verhuurders in de omgeving? Zo ja, laat het mij dan weten s.v.p.

Geplaatst door: bibi 17.03.2006 11:43
Hallo ton.
Ook wij hadden dit probleem vorig jaar.Niemand kon ons toen helpen aan een ander adres. wij hebben toen een koelkast gekocht bij een expert winkel. hij was 90 euro.tafel model. En hebben hem daarna door verkocht aan andere mensen die ook een koelkast wilde huren.Maar omdat we dit jaar weer naar spanje gaan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd of er nog een ander verhuurbedrijf is met schappelijker prijzen.

dick 18.03.2006 16:27

Geplaatst door: bibi 18.03.2006 23:59
de adressen die dick geeft, is de eerste die dure, en de 2de die verhuur alleen aan bepaalde campings Omdat het anders te ver rijden is voor hem. Ik heb de eigenaar gesproken.

Geplaatst door: Gina 19.03.2006 16:57
Wij hebben vorig jaar foldertjes meegenomen die op de receptie lagen. Aangezien we die prijzen nogal hoog vonden, hebben we geïnformeerd bij mensen die al jaren naar deze camping komen. Zij wisten ons te vertellen dat als je zelf belt, i.p.v. via de receptie, dat de koelkast dan veel goedkoper is. Wij hebben vorig jaar 50 euro betaald voor 10 dagen.