Forum Onderwerp - Welke camping zou ons aanspreken. (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Marcel 28.02.2012 18:17
Las Dunas, sorrie dat ik het niet vermeld heb.

daphne 29.02.2012 08:38
Als je geen huisdier hebt, zou ik voor I of K kiezen.

Geplaatst door: Marcel 02.03.2012 15:22
Hallo. Wij hebben geinformeerd naar een plaats, en wij zouden plaats Nr3608 kunnen krijgen. Kent iemand deze plaats en wat vind men hier van. Het lijkt net of je op de bungalo park neer kijkt.

daphne 02.03.2012 23:48
Ik kan me van die bungalows niet zoveel herinneren. Maar plaats 3608 kijkt net de andere richting in.
Op Googlemaps kun je met de satelietfoto heel dichtbij zoomen en kun je zien hoe de plaats erbij ligt.
Je zult er denk ik alleen "last" van hebben als je naar het toiletgebouw gaat. Maar ook daarin heb je de keuze uit 2 toiletgebouwen, tis ongeveer even ver van die plaats.

Nina 04.03.2012 23:53
Ik ken de plek, ik sta er meestal in de buurt, je zit er tussen de bomen, die bungalows kan je nauwelijks zien vanaf daar, zit ook nog parkeerplaatsen en flink beplanting tussen. Je zit vanaf daar wel zo bij de winkel. Op zich een leuke plek.

Geplaatst door: Marcel 05.03.2012 15:48
Nina, zou je ons wat meer indruk kunnen geven. want volgens mij zijn de bomen gekapt op deze veldjes. Ik heb ze gevraagt of er geen andere opties zijn, heb nu nog geen bericht van ze gehad. Alvast bedankt. gr Marcel

Geplaatst door: els 21.03.2012 10:31
Ik zou met kinderen kiezen voor een camping op loopafstand van een plaatsje, dat is wat gezelliger. Las Dunas en Amphora zijn mooi en groot maar liggen erg afgelegen. Buiten de camping niets te beleven.

Geplaatst door: Nina 16.04.2012 23:44
Ja ik meen ook wel zoiets gelezet te hebben dat die bomen gekapt zijn, overal staan wel een paar boompjes dus op zich heb je altijd wel wat schaduw, we staan in het N vak en hebben het prima naar de zin, we hebben ook kleine kids overigens en die willen niet eens meer naar een andere camping :) Genoeg te doen en bv escala zit je zo met de auto.

Begin Vorige Volgende Eind 1 2 

Pagina 2 van 2