Forum Onderwerp - camping bij bergen, zee, stadje en tieners! (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: willeke 06.03.2012 09:35
Ben op zoek naar een camping in Spanje of Frankrijk waar mijn man lekker kan fietsen in de bergen de jongens van 12 en 14 zich kunnen vermaken op de camping en ik mij kan vermaken in een stadje of lekker op het strand.
laat maar horen!

Geplaatst door: jan 06.03.2012 10:27
L'escala is zo'n stadje die dit allemaal wel heeft.
Leuk shoppen en een grote markt.
Fietsen kun je daar ook met name de rit naar Estertit langs de kustlijn die in de zomer is afgesloten voor auto's ivm brandgevaar(zelf niet gedaan, maar van horen zeggen)schijnt heel mooi te zijn.
Voor de kinderen zou ik dan camping Illa mateua aanraden want daar zitten een hoop leeftijdgenoten.
En het strand ligt achter het zwembad(rotsstrand) of aan de andere kant van de camping op het strant Montgo (zandstrand) welke s'avonds een ontmoetingsplek is voor de jeugd.

daphne 06.03.2012 12:24
Camping Cala Llevado in Tossa de Mar. Wel een terrassencamping, tieners komen bij elkaar bij de tafeltennis, op het strand, zwembad of het voetbalveldje (boven op een sanitairgebouw) en de omgeving (bergen) is erg mooi. Tossa is ook een heel leuk stadje om te vertoeven.

Geplaatst door: caravaner 07.03.2012 19:36
Camping Cala Gogo bij Platje d Aro

Geplaatst door: sammie 09.03.2012 10:31
Inderdaad is 'l escala een veelzijdig stadje wat dit allemaal te bieden heeft. Camping illa mateua is een camping die gunstig ligt ten opzicht van 'l escala en stranden. Kinderen, jeugd kan zich daar prima vermaken, geen disco, maar leuk voetbalveld en een strand waar ze evt. 's avonds naar toe kunnen. Gaan er zelf dit jaar ook weer naar toe, zijn al een aantal keren geweest.