Forum Onderwerp - Camping aan zee met zwembad (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Marleen 27.04.2012 19:35
We zijn later dan normaal met boeken, maar bij deze onze vraag.
Wie weet een leuke en mooie camping direct aan zee met zwembad in Spanje? Wij hebben 3 keer gekampeerd in Spanje en 3 keer is het goed bevallen, maar op alle 3 de campings kwamen ontzettend veel mensen terug (ons kent ons gehalte was erg hoog) en dat spreekt ons absoluut niet aan. Weet iemand een camping waar dat minder is? Verder gaan wij met 3 kinderen van 10, 13 en 17 jaar oud en voor alle 3 moet er wat te beleven zijn (gaat voornamelijk om leeftijdsgenootjes). Ik hoop dat jullie een geschikte camping voor ons weten.

Geplaatst door: Bibi 27.04.2012 23:21
Welke campings zijn jullie al geweest?
En in welk gebied zoek je iets?

Geplaatst door: Yo! 28.04.2012 00:06
Hoi Marleen,

Wij zijn drie jaar geleden naar camping Las Palmeras geweest in Sant Pere Pescador. Camping ligt op loopafstand van het strand in de baai van Rosas. Heb geen enkele keer het gevoel gehad dat het hier een 'ons-kent-ons' camping is.
Camping is ons zeer goed bevallen met redelijk grote plaatsen, niet al te groot maar fijn zwembad, schoon sanitair en genoeg schaduw. Voor zover kan beoordelen was de jeugd op deze camping van alle leeftijden. Indien de oudste van 17 ook naar een disco o.i.d. wil, dan is dit de verkeerde camping.

Groet,

Geplaatst door: Marleen 28.04.2012 16:05
Wij zijn op de volgende campings geweest.
2005: Camping l'amfora in Sant Pere Pescador
2008: Camping Bella Terra in Blanes
2010: Camping Sanguli in Salou
In ieder geval al bedankt voor de tip.

Geplaatst door: Bibi 28.04.2012 17:19
Gezien de campings waar jullie al geweest zijn denk ik dat El Delfin Verde, International de Callonge wel bij jullie passen.
Niet gelijk aan het strand maar ook in de zelfde categorie is Castell Montgri.

Geplaatst door: Yo! 28.04.2012 20:39
Hoi Marleen,

Ik denk dat je aan het lijstje van Bibi nog Las Dunas kunt aanvullen. Deze heeft een disco voor de deur.

Geplaatst door: Truus 06.05.2012 17:12
camping La torre del sol bij Cambrills