Forum Onderwerp - Plaatsen zone N camping Playa Brava (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Yo! 28.04.2012 00:01
Wie kan mij een antwoord geven op de volgende nogal uitgebreide vraag.
Als ik de plattegrond van de camping bekijk, geeft deze aan dat de plaatsten in zone N ook 100 m2 zijn. Dit terwijl deze in de categorie A percelen valt.
Begrijp dat je daar minder last hebt van geluid, wind en de muggen. Allemaal niet erg maar mooi meegenomen. Waar het dus met name om gaat zijn de afmetingen van de plaatsen in zone N.
Kan iemand aangeven of deze daadwerkelijk zo'n 100 m2 zijn.

Alvast bedankt.

Geplaatst door: ® Frans 28.04.2012 18:54
Hoi YO,

Wij zijn ervan overtuig dat deze plekken 100 m2 zijn, en wij zijn er van ontstaan van de camping met grote regelmaat geweest.
Toercaravans willen er liever niet staan vanwege de grote.
zone P is het aantrekelijks.

Frans

Geplaatst door: Frans 28.04.2012 19:10
Hoi Yo,

Na overleg bij ons hebben wij verkeerd gekeken over waar deze plekken zich bevinden.
Het is inderdaad een zone met plekken van 100m2.
Een nadeel van deze plekken vinden wij dat ze langs de weg ligt.
Dit is een weg die de aanvoer is van een ieder die aankomt op de camping en de zeer vele apartementen in het gebied, vele auto's uit het gebied die naar het strand gaan.
Ook vinden wij dat je een stuk verder naar het strand moet lopen.

Frans

Geplaatst door: Yo! 28.04.2012 20:36
Hoi Frans,

Dank voor je reactie.
Zoals je aangeeft ligt deze zone aan de 'drukke' weg naar het strand en de omliggende appartementen.

Wat ik niet begrijp is dat je aangeeft dat de tourcaravans er niet willen staan vanwege de grote. Terwijl jij echter aangeeft dat de percelen 100 m2 zijn. Mijn ervaring is, dat dit ruim voldoende is.
Voor mijn gevoel spreken deze twee opmerkingen elkaar dus tegen. Of zijn de percelen dan toch 75m2 ipv 100 m2 ??

Nogmaals dank voor reactie.

Groet,
Yo!

Geplaatst door: Frans 28.04.2012 21:34
Hou Yo,

Inderdaad niet erg duidelijk van mij.
Het zijn plekken van ongeveer 100m2 en natuurlijk staan er meestal toercaravans op,gezien dat de A plekken goedkoper en kleiner zijn.
Indien je in het hoogseizoen gaat moet je wel reserveren, maar ik denk dat de camping vol is.

Frans