Forum Onderwerp - kust trein rosas naar Barcelona mogelijk? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Henny 31.05.2012 10:09
Is het mogelijk om helemaal via de kust vanaf Rosas naar Barcelona te gaan? Als ik zoek op : trein Rosas -Barcelona dan kom ik uit bij FIGUERES en dan naar Barcelona maar die gaat ( neem ik aan) niet via de kustlijn?
Bedankt alvast!

Geplaatst door: jan 31.05.2012 17:51
Rij met de auto naar Blanes en pak dan de trein naar Barcelona. Goedkoop en je stapt onder de Ramblas uit. Voldoende parkeerruimte in Blanes

Geplaatst door: Bibi 31.05.2012 21:28
Hoe bedoel je langs de kustlijn?
Dat je in verschillende plaatsjes kan uitstappen.
Of dat je echt de kust kan bekijken tijdens je treinreis?

Geplaatst door: Car2 31.05.2012 21:32
Als je zoekt met een -teken (en een spatie er voor), dan wordt het min-teken gelezen als "zonder" in Google.
Dus trein Rosas -Barcelona = trein Rosas zonder/min Barcelona

Geplaatst door: piet 01.06.2012 11:50
de trein vanaf Blanes gaat helemaal langs de kustlijn.

Geplaatst door: Clannad 27.06.2012 17:40
De hierboven eerder genoemde tip is de beste, met de auto naar Blanes parkeren in de wijk achter het station dan met het kust treintje van Renfe in een keer naar Sants ( Barcelona )uurtje rijden ongeveer maar uitzicht is leuk en de omroep is ook up to date ( proxima parada ...... )

Geplaatst door: Sandra 28.06.2012 09:45
Dat klinkt heel leuk. Weet iemand ook of dit met een hond te doen is? Mag de hond bijv. mee in de trein en is het een beetje te doen met hond in Barcelona (hondenbeleid)?

Geplaatst door: bas 29.06.2012 17:15
Lijkt me ook leuk met de trein vanaf blanes, maar in welk gedeelte van blanes moet je zijn, wordt het station direct aangegeven wanneer je blanes binnen komt rijden?

Geplaatst door: Wil 29.06.2012 21:20
Als je Blanes binnen komt rijden heb je tal van rotondes neem de rotonde met de oude locomotief erop en ga daar rechts af.