Forum Onderwerp - toch jammer (Gesloten voor reacties)

Jolanda B 29.03.2006 16:13
Jammer dat het op deze site nog niet zo gezellig druk is als op de Frankrijk site. Ik had hier toch ook wel meer van verwacht, omdat de vraag naar een Spanje site er was

Geplaatst door: Mieke 29.03.2006 16:35
Helemaal mee eens! Er mogen best wat meer reacties komen.

Geplaatst door: Marleen 29.03.2006 17:19
Dat vond ik ook al, ik had verwacht dat het hier ook heel druk zou zijn.. maar misschien komt dat nog :)

anita 29.03.2006 18:58
Ik vind het ook jammer, maar dat komt waarschijnlijk omdat het bij veel kampeerders nog niet bekend is.

Geplaatst door: c 29.03.2006 19:46
Ik kom toch elke dag op deze site kijken, maar het forum blijft inderdaad heel beperkt. Ik ga wel kijken bij de meningen over een camping. Misschien zijn er gewoon meer mensen die naar Frankrijk gaan?

Geplaatst door: kampeerder 29.03.2006 21:52
ik ben het er helemaal mee eens. er zijn zoveel nederlanders als ik op de camping in spanje ben maar ik vind er zeer weinig terug hier op de site. kom mensen laat u horen.

*Gerrit* 29.03.2006 23:42
Op het Frankrijk-forum (zoals ook op de fora van de AN*B, Caravansnet en de nieuwsgroepen)zit inmiddels een "harde kern". Die zorgen voor continuiteit, veiligheid (ons kent ons) en veel 'aanhakers'. Hier moet dat nog groeien denk ik, want ik kan me niet voorstellen dat er geen podium is voor het uitwisselen van Spaanse (kampeer)ervaringen. Tenslotte is dit zo'n beetje het enige forum waar dat kan.
Er zit natuurlijk verschil in de zonzoekers en de ontdekkingsreizigers, maar dat gaat in Frankrijk ook heel aardig samen.
We zouden natuurlijk een poging kunnen wagen om hier als 'harde kern' wat topics aan te snijden zoals (ik noem maar wat); Spaanse etenstijden, Barcelona per OV of met eigen auto, tunnels door de Pyreneeën, veiligheid op de autovia, wel of geen siësta?
Wie durft?

Geplaatst door: gerda 30.03.2006 16:58
Ik ben het er ook helemaal mee eens. Kamperen in Spanje is dat dan zo anders dan in Frankrijk? Mogelijk heb je in Frankrijk meer mensen die van natuur/cultuur houden en komen er in Spanje vooral strandliefhebbers. Maar ook daar valt best wat over te zeggen, lijkt me.

Mart 31.03.2006 12:52
Maar jongens, hoe lang zou de Franse site erover hebben gedaan om tot het intensieve gebruik van dit moment te geraken. Ik denk dat dit al sneel 1 tot 2 jaar is geweest. Veel Spanje gangers hebben niet veel met Frankrijk en komen als zodanig nooit op de Franse campingsite. Dus moet men deze Spaanse variant via andere kanalen zien te bereiken. Dat gaat echt wel gebeuren, maar ik denk dat dit echt een pioniersperiode is.
Laten we volgend jaar rond deze periode weer eens een vergelijking maken.

Geplaatst door: gerda 31.03.2006 21:05
En als deze site ook zo'n succes is als de Franse. wie oh wie durft er een site over Italië te starten???? Ik ben niet echt handig, maar zit zowat elke dag op deze site.

*Gerrit* 31.03.2006 23:46
@Mart
Maar het F-forum is ondertussen ook uitgegroeid tot een laagdrempelig gezellig-onder-de-luifel-leuter-platform met onderwerpen die vaak niets meer met Frankrijk te maken hebben. Daar is niks mis mee en kampeerders die zich niet thuis voelen in de nieuwsgroepen of andere fora kunnen hun ei daar gelukkig kwijt. Ik ben daarom blij dat Johan niet zo streng is :-).
Gevolg is wel dat het bij Oostenrijkers, Italianen en Spanjolen min of meer zal gaan om het 'eigene' van het betreffende land en de betreffende camping. Dat levert een boel minder forum-postjes.

Geplaatst door: greet 01.04.2006 19:17
Zelfs al ga ik niet naar Spanje kamperen ik vind het toch plezant om alle dagen eens het forum na te lezen. Ook het Oostenrijk forum is een favoriet van mij !

Johan 02.04.2006 12:05
Leuk om te zien dat deze website gewaardeerd wordt. Bij Camping-Frankrijk.nl heeft het een paar jaar geduurd voordat er een forum kwam, en daarna heeft het nog een tijd geduurd voordat veel bezoekers hun weg naar het forum gevonden hadden. Ik verwacht niet dat Spanje-Camping.nl net zoveel bezoekers zal gaan trekken als Camping-Frankrijk.nl omdat er eenmaal veeeel meer Nederlanders in Frankrijk gaan kamperen. Maar een beetje gezellige drukte op deze website kan geen kwaad. Ik zal dan ook proberen om regelmatig verbeteringen en uitbreidingen op deze website aan te brengen. Overgens zal er binnenkort een nieuwe website met een forum bijkomen, Nederland-Camping.nl
Er zijn nog geen plannen voor Italie, maar uitgesloten is het niet.

Geplaatst door: gerda 02.04.2006 13:10
Dankjewel Johan voor je zeer aktieve inzet.Mede door jou kunnen alle toekomstige kampeerders zich verheugen op de vakantie. Je hoeft maar naar buiten te kijken [je ziet regen en regen] en je hebt gelijk zin om te vertrekken! Eigenlijk is het een babbelbox, maar heel gezellig!!! Groet Gerda

Jaapie7 07.04.2006 23:24
Ik denk dat het wel los loopt met deze site, deze site moet eerste iets meer bekend worden denk ik.

pojo 12.05.2006 20:36
We zouden misschien ook meer reclame kunnen maken op de campings tijdens ons verlof, de beste reclame is nog altijd de mondreclame, dus laten we het proberen en dan zien we het wel of het opbrengt
mvg pojo

JohanF. 13.05.2006 11:42
Komt vanzelf moet gewoon wat meer aandacht krijgen.

marijke 13.05.2006 16:52
Tja, ik heb hier op dit forum al een paar keer ergens op gereageerd, kreeg nooit een reactie, en dan heb ik het wel gauw bekeken. Dan kijk ik nog maar Heeeeel af en toe. Wij camperen overigens zowel in Frankrijk als in Spanje. Allebij de landen hebben iets vind ik.

Joke 13.05.2006 19:02
Ik krijg de link spanje-camping.nl alleen in beeld als ik het beeld op 'groot'zet (F11 toets), bij het standaard beeld kom ik niet verder dan de regel 'over deze site'. Misschien zijn er dus mensen die de link nooit zien?