Forum Onderwerp - interpals? Cala Gogo? Cypsela? (Gesloten voor reacties)

chanelle 12.08.2012 18:31
Zoeken nu al weer, heerlijk die voorpret!!
Waren op Valldaro, super maar willen toch verder kijken.
Bovenstaande campings spreken ons erg aan, houden van levendige omgeving(liefst op loopafstand...)fijn zwembad, starnd in de buurt. Wie???????????????Thanks!

Geplaatst door: ray 13.08.2012 08:07
Interpals is een leuke rustige camping en de omgeving is niet echt levendig, bij Cypsela ook niet veel op loopafstand. Kijk eens bij La Siesta in Calella de Palafrugell. Ligt op loopafstand van het leuke dorp.

Geplaatst door: Nienke 13.08.2012 19:23
Cypsela is een mooie en grote camping. Je hebt wel de auto nodig om ergens heen te gaan, maar dat is verder geen punt lijkt mij. Wij hebben voor het eerst gekampeerd in Spanje en dat dus op camping Cypsela. Wij vonden het een erg fijne camping met ruime plekken. Onze zoon van 12 heeft zich goed vermaakt met de Nederlandse leeftijdsgenootjes.

Geplaatst door: EvD 14.08.2012 09:10
Cypsela heeft niks in de buurt, Interpals ligt wel bij Platja de Pals, maar dat stelt niet zoveel voor.
Kijk eens naar Eurocamping in St. Antoni de Calogne; daar heb je alles wat je wilt. De camping is ons te groot, maar alles wat jij zoekt, is daar. Alleen over de sfeer op de camping kan ik dus niet oordelen.

chanelle 22.08.2012 15:27
pff...moeilijk hoor. cypsela is al afgevallen.Alles met auto willen we niet. Interpals heeft toch de voorkeur. Omgeving hoeft niet superlevendig te zijn, een paar terrasjes en wat van die souenirwinkeltjes is al ok(hoeft geen platja d aro te zijn;-). Cala Gogo lijkt ons ook wel leuk....kun je evt met de fiets naar platja d aro.Eurocamping wordt het niet voor ons, teveel bekendne die erheen gaan... Wie geeft ons de gouden tip??

Geplaatst door: Bibi 22.08.2012 19:28
Ja daar kom ik weer, castell montgri in l'estartit.

Geplaatst door: Elise 22.08.2012 21:56
Het is voor ons al enige jaren geleden dat we op interpals stonden, maar daar zou ik meer niet terug gaan. Onze kinderen waren toen 12,13 en 16. Er was niet veel te beleven. Buiten de camping hooguit wat winkeltjes en een paar terasjes) Je kon inderdaad te voet naar het strand (veel hoogte verschil dus flink dalen naar het strand en dan weer stijgen als je terug loopt naar de camping. Kom je op de camping zaten we ook boven aan, moesten we ook daar weer flink klimmen!)Zwembad op de camping was klein.Pals is een leuk stadje, maar daar zit je een aantal kilometers vandaan. Grootste pluspunt is de kippenboer in Pals, HEERLIJKE kip.

Geplaatst door: M@rianne 24.08.2012 22:20
wereldschok!! kippenboertje in Pals is er niet meer. nu een visrestaurant :-(

Geplaatst door: as 26.08.2012 18:00
Welke kippenboer is er niet meer? Wij hebben paar weken geleden nog gegeten bij Can Padres! Er bestonden 2 restaurants, 1 langs de weg naar Pals en 1 bij de rotonde richting Platja de Pals. De laatste was onlangs echt nog volop in gebruik als kippenrestaurant.