Forum Onderwerp - Goede camping gezocht omgeving Valencia/Benidorm (Gesloten voor reacties)

Yvonne 18.01.2013 19:10
Wij (vroege senioren) willen begin februari met de caravan naar Spanje.
Kan iemand ons een camping aanbevelen tussen Valencia en Benidorm (liefst van Campingcheque, ACSI of Best Deal)?
Groet,
Yvonne

Geplaatst door: Stori 20.01.2013 15:34
In Oliva hebben we al op Kiko Park en vorig najaar op Azul gestaan. Azul is heel gemoedelijk van sfeer, maar omdat er geen riolering is, hebben ze een bio-installatie voor het afvalwater die regelmatig heel erg ruikt. Op Kiko-park heb je met Acsi voor hetzelfde geld meer luxe, maar is naar ons gevoel wat meer "elitair", wel beter beschut tegen de harde wind.
In Altea op Cap Blanch komen we ook graag. Geen zwembad, maar dat mis ik niet aan zee.
Wat we niks vonden is de redelijk nieuwe camping in Calpe van Acsi(ben even de naam kwijt). Grote hoge woonblokken net naast de camping, ik had het gevoel dat er duizend ogen naar me keken. Wel mooie verzorgde camping.
Wat noordelijker is El Eden in Peniscola ook een mooie en aangename camping.
Absoluut te mijden is de camping in Moreira, spijtig van de mooie ligging, maar een norse eigenaar die al zijn personeel weg jaagt, met gevolg sanitair dat in weken niet meer gepoetst was, is niet mijn idee van een aangenaam verblijf.
Voor de duidelijkheid: mijn ervaringen zijn van de periode mei-juni en september-oktober en alle campings met Acsi korting. Wij werken nog en kunnen nog niet zo lang weg.

Yvonne 20.01.2013 16:18
Bedankt Stori voor je informatie. Kiko-park komt mij bekend voor. Volgens mij was die eerder van de campingcheque, maar ik zie er nu niets meer van in de nieuwste gids. Wij kennen geen enkele camping in de buurt dus zijn blij met alle informatie. Voor de zomer weten we het wel maar dit is de eerste wintervakantie in ons kampeerleven dus we zien graag reacties voorbij komen.

Geplaatst door: Stori 21.01.2013 08:58