Forum Onderwerp - vervoer (Gesloten voor reacties)

yvonne 14.03.2013 13:52
Wij gaan deze zomer juli 2013 naar las dunas.Wij gaan dit jaar vliegen en landen op luchthaven girona.Is er een bus die naar las dunas rijd vanaf het vliegveld?
en zoja wat zijn de kosten ervan.Graag reacties.

Geplaatst door: Marcel 15.03.2013 20:02
Yvonne, wij gaan voor de 3e keer naar de buurcamping maar in mijn beleving ben ik nooit een openbare bus tegengekomen.

Ik zou even naar de camping mailen voor advies. Misschien kan je wel met de bus naar léscala en vanuit daar met een taxi naar LAS DUNAS.

Geplaatst door: els 16.03.2013 17:22
Er rijdt geen bus naar Las Dunas, daarvoor ligt de camping te ver van een dorpje af.
Er gaat wel een bus langs de costa brava vanaf het vliegveld Girone, misschien daarna een stuk met een taxi. Vanaf vliegveld Barcelona gaat er een rechtstreekse trein langs de Costa.

Geplaatst door: els 16.03.2013 17:28
Shuttle service vliegveld Girona


Geniet van uw vakantie, wij halen u op!



Als u besluit één van onze Mobilhomes Plus of Bungalows Twin te huren, voor minstens 1 week, van 17-05-2013 t/m 11-07-2013 of van 31-08-2013 t/m 13-09-2013, biedt Camping Las Dunas u een gratis shutlle dienst tussen het vliegveld van Girona en de camping.



Deze afhaaldienst dient minstens één week voor uw reis geregeld zijn. De shutlle dienst is bevestigd zodra u de bevestiging van de camping heeft ontvangen. In geval van vertraging zal de chauffeur maximaal één uur wachten. Als de vlucht een langere vertraging heeft, zult u bij aankomst op het vliegveld contact op moeten nemen met de camping en deze stuurt dan, zodra beschikbaar, een nieuwe afhaaldienst.



Om deze service aan te vragen benodigen wij de volgende gegevens: uw vluchtnummer, de naam van de luchtvaartmaatschappij, uw aankomst- en/of vertrektijd, totaal aantal personen en hun namen met leeftijden, dit is erg belangrijk in het geval u met kleine kinderen reist (maat van de kinderstoel).



De afhaaldienst is alleen mogelijk voor de aangegeven data! Buiten deze periode kunt u een taxi bestellen van vliegveld Girona naar de camping, de prijs hiervan is ongeveer 80 €. (prijs van 2011)