Forum Onderwerp - vast camping noord spanje (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: clermont ferrand 22.04.2013 15:12
Ik ben opzoek naar een leuk camping het liefst dichtbij het strand in noord spanje, de camping zorgt voor een vaste stalling voor de caravan zodat ik niet ieder jaar heen en weer met de caravan, weet iemand een site waar ik kan opzoeken of adressen?
als iemand iets weet graag hier melden, alvast bedankt.
Mvg clermont.

Geplaatst door: BJA 23.04.2013 16:46
Heb op camping Rubina Resort redelijk vaak een 'Jeep' zien rijden met 'Puig de la Creu' erop.
Deze stalling brengt en haalt de caravans naar/van de camping.
Camping Rubina Resort ligt bijna aan zee, Je moet alleen even door de duinen lopen, en je bent op een heel mooi strand. Succes

Geplaatst door: Bibi 24.04.2013 13:28
In Spanje heb je heel veel stallingen die de service hebben van halen en brengen als je daar de caravan stalt. Wij doen dat ook.
Op de dag van aankomst word hij gebracht en op de dag van vertrek weer gehaald. We hoeven er zelfs niet bij aanwezig te zijn. Hij staat er al of wij zijn al vertrokken.
Echt zo lekker is dat.

Geplaatst door: donald 24.04.2013 19:55
Er is een aardige prijzenslag gaande wat betreft caravan stallingen. Hier een lijstje van stallingen in de regio van Estartit.
http://www.campingemporda.com/camping_bungalow_estartit.php?c=15

Geplaatst door: ® Wil 25.04.2013 09:19
Wij gaan al jaren naar Blanes Camping Bella-Terra.
Onze caravan staat aangrenzend in de stalling aldaar.

In de week voordat wij weer gaan geef ik een e-mailtje aan de stalling, en op de dag van aankomst staat de caravan gewassen en wel op de plaats.
In de week dat wij naar huis gaan, loop ik even langs de stalling ik, geeft de datum door wanneer wij weer weg gaan, regel weer even de betaling en op de dag dat wij naar huis gaan, word meestal 's morgens vroeg weer de caravan opgehaald.

De stalling prijzen zijn vorig jaar een stuk goedkoper geworden, moet daar € 275,- betalen voor een caravan inclusief dissel van bijna 7 meter dus ook voor de prijs hoeft je het niet te laten.