Forum Onderwerp - la gaviota (Gesloten voor reacties)

belja 06.04.2006 10:06
wij willen in het voorseizoen naar camping la gaviota gaan.
kan iemand ons vertellen hoe groot de plaatsen ongeveer zijn kan er bijv:een auto en caravan met luifel op de plaats staan of is het daar te klein voor.
en mag je de plaats zelf uitzoeken of word deze aangewezen door het personeel.
en verder willen we alles weten wat je nog kwijt wil over deze camping en is namelijk weinig over te vinden verder.
alvast bedankt

Geplaatst door: monique 19.04.2006 22:41
als je la gaviota in st pere pescador bedoelt: plaatsen zijn redelijk voor spaanse begrippen , er is wel verschil in grootte .een caravan met luifel past wel.
de camping ligt aan het strand ( behoorlijk breed strand)
Je kan op plaatsnummer reserveren op deze camping .
Ik heb geloof ik nog wel een plattegrond ergens liggen en een folder van deze camping.
Er staan niet zoveel nedelanders op deze camping.
Wij hebben niet op deze camping gestaan maar zijn er wezen kijken omdat wij er mischien in de toekomst nog een keer naar toe gaan.

Geplaatst door: belja 29.04.2006 23:13
er komen op deze camping vast niet zoveel nerderlanders maar bij deze bedankt voor de reactie.

Ellen 30.04.2006 11:07
Er hoeven toch niet veel Ned te komen.Het ziet er heel gewoon,internationaal uit zwembad,terras,winkel,speeltuin.Ook wij zijn er niet geweest maar op de camping er pal achter aan andere kant landweg Las Palmeras.La Gaviota ligt echt pal aan strand,heerlijk je wandelt er zo op,omgeving is verder natuurgebied,op landweg rijdt geen bestemmingsverkeer want eindigt op strand,wel is het denk ik zomers druk met auto,s die er parkeren voor strand bezoek en met jongelui die gaan kitesurfen,is daar erg populair.Het stand is heel breed en lang,met veel heuvels van zand,altijd wel leuke plek en bv beschut ivm met wind.

marijke 12.05.2006 14:20
Wij hebben al een paar keer op deze camping gestaan. Wij vinden het een fijne camping. Als je op internet gaat zoeken vind je een website van de camping. De plekken vinden wij niet ruim, het is mischien wat je gewend bent. Ook is er weinig beschutting tussen de plekken, maar in het voorseizoen is het niet druk dus dan heb je alle ruimte. In het hoogseizoen zit je hutje/mutje.

Geplaatst door: jaap 06.06.2006 21:08
weet iemand misschien of de auto bij de caravan mag staan of moet deze op een aparte parkeerplaats gezet worden.

Ellen 06.06.2006 21:14
De auto mag bij de caravan.Wij liepen er altijd langs vanaf camping Las Palmeras,er is een heel klein aankomst pleintje met speeltuin.

Wilma 06.06.2006 21:17
Ik heb op hun website gekeken en zag 1 foto waar een auto op staat. Ook bij de tarieven zie ik dat je voor een auto betaalt. Als je moet betalen voor de auto, dan betaal je eigenlijk voor het feit dat je hem mee mag nemen op de camping zelf.

Geplaatst door: jaap 06.06.2006 21:35
dat is een snelle reactie bedankt voor de info.

Ellen 06.06.2006 21:52
Ik lees het anders op site,je betaalt in hoogseizoen bedrag,hoger als voorseizoen natuurlijk voor caravan met auto of tent,dat is op de meeste campings zo lijkt me,maar ff gekeken de 1 meld auto en caravan de ander meld niks en betaal je het bedrag vanuitgaande 1 auto en 1 tent of caravan.Er onder staat extra,s dus lees ik bv 2e tentje betaal je bedrag overheen,maar inderdaad echt helder staat het er niet.Ik ben er vele malen langs gekomen en echt er zit klein aankomst pleintje voor daar kunnen wel wat auto,s staan,maar echt niet de bedoeling dat je daar je auto neerzet,is ook niet afgesschermd van het landweggetje.Even ter verduidelijking en vermeld of niet je betaalt overal de plek om je auto meetenemen ook hoor.