Forum Onderwerp - camping resort sanguli salou (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ® nikky 21.06.2013 11:13
Dit gaat hem worden, voor ieder wat wils. Wie is hier al eens geweest en kan wat vertellen over de plekken, strand (groot, massaal, snel aflopend). Hoe is de omgeving, nog leuke uitstapjes in de buurt, zoals marktjes, dorpjes, avontuurlijke dingen (raften, karten, kabelbaan,...
Dank jullie wel alvast.
Wij komen uit Amersfoort, gaan na zo'n tussen 1000 a 1200 km stoppen om te slapen (we stoppen om de 2 a 3 uur, geen zorgen ;-)
Tips voor een slaapplek of een tussendoor plek waar het leuk eten/spelen is voor kids?
Nikky

nikky 25.06.2013 13:30
Hoor ik net dat we toch 1,5 km van het strand zitten vanaf deze camping...
Tja daar rij ik geen 1675 km voor, om dan zover van het strand af te zitten. Weer opnieuw beginnen met zoeken, pfff ;-)

Geplaatst door: Erna 25.06.2013 21:08
Wij gaan wel naar Sanguli aankomende zomer, moet een geweldige camping zijn heb ik gehoord van vrienden!
Wij vertrekken vanuit omgeving Alkmaar op zondag 21 juli overnachten dan rond Beaune, maandag rijden we dan verder naar Zuid-Frankrijk/ Noord- Spanje en dan dinsdag zijn we eind van de ochtend al op de camping. We komen dus dinsdag 23 juli aan en we gaan maandag 12 augustus weer naar huis om woensdag weer sowieso thuis te zijn. We gaan met eigen caravan.
We zijn al keer eerder naar deze omgeving geweest, camping Playa Bara, is ook een erg mooie en leuke camping!

Smûke 25.06.2013 23:07
1,5 kilometer, dat valt wel een beetje mee.
Vanaf de ingang van de camping is het misschien 100 meter en je bent op het strand, je moet wel een spoor oversteken.

Ona 28.08.2014 20:32
Wij verbleven afgelopen zomer in een hotel in Salou en zijn bij Sanguli een kijkje gaan nemen omdat wij hier in 2015 mogelijk naartoe wilden.
Ligt echt geen 1,5 km van het strand af hoor! Pakweg 500-800m wandelen, geen km in elk geval. Wij zijn er zelfs te voet naartoe gegaan vanuit Salou (Plaza Europa). Stevige wandeling maar best te doen. plana bus stopt op 200m van de ingang en brengt je in 5 min naar Salou centrum of Cambrils centrum, Port Aventura, Tarragona, Reus, ... Camping zag er echt leuk uit, netjes onderhouden ook. Ik zou die afstand naar het strand echt je beslissing niet laten bepalen want zover was het echt niet!

Cambrils park ook wezen kijken maar die lag écht in the middle of nowhere. Heeft wel een busje voor de gasten dat naar het strand rijdt en terug, maar te voet echt niet te doen. Wij hebben het doen gedaan en waren pompaf nog voor we aan de bushalte in Cambrils maken, en wij zijn best fervente wandelaars. Wel supermooie camping dit!