Forum Onderwerp - Camping Castel Montgri (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Ria 04.07.2013 15:25
Wij gaan over 3 weken naar camping Castel Montgri voor 3 weken. Onze zoon van 20 gaat met zijn eigen vrienden naar Spanje toe, naar Blanes met eigen auto. Maar zij willen eerst nog even naar Estartit. Nu hebben ze een appartement gezien in Estartit, maar er is geen parkeerplaats bij. Weten jullie of zij de auto eventueel op camping Castel Montgri kunnen parkeren of is dit echt niet mogelijk? Ik snap dat het niet mogelijk is om bij de plaats erbij te zetten bij ons bijvoorbeeld, maar misschien hebben zij een grote parkeerplaats voor de camping waar zij de auto kunnen neerzetten.

Geplaatst door: Bibi 05.07.2013 10:37
Er is geen grote parkeerplaats buiten de camping.
En op de camping ook niet. Maar in de straten van de appartementen kan je gratis parkeren. Daar is veel al gewoon plaats.

Geplaatst door: Ria 05.07.2013 17:17
Dankjewel Bibi!
Weet jij of dat veilig is? Wij geven namelijk een Renault Clio (uit 2012) mee en ik heb geen zin dat de auto helemaal beschadigd is bij thuiskomst.
In Blanes hebben ze wel een eigen parkeerplaats vandaar.

Geplaatst door: ® Wil 05.07.2013 21:03
Wij komen al jaren in Spanje, en nog nooit enige schade gehad, en mijn auto's zijn meestal nieuw of maximaal één of twee jaar oud.
Ik ben echt niet bang dat er iets gebeurd, mijn huidige auto is inmiddels ook 3 weken oud, en ik ga over twee weken zonder angst van oplopen van schade.

Dus daar zou ik me absoluut geen zorgen over maken.

Geplaatst door: Bibi 06.07.2013 15:17
Wij zelf zetten de auto vaak in insteekvakken. Dan blijven vaak de auto's met nette tussen ruimte staan. En die zijn er bij de appartementen wijk genoeg van. Tenminste als ze daar een app. hebben.