Forum Onderwerp - Spanje eind september (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Sam 24.08.2013 16:35
Hallo allemaal,
Wie is er eind september begin oktober nog wel eens in l-escala (spanje) geweest en kan ons vertellen of het weer dan nog goed is en of de zee nog warm genoeg is om in te zwemmen.
Groetjes Sam

Geplaatst door: Sam 26.08.2013 17:47
Jammer dat er hier bijna nooit op een vraag gereageerd word.
Ik heb deze zelfde vraag op het Frankrijk forum gesteld en direct 2 antwoorden gehad.
Terwijl ik toch verwacht dat er hier meer mensen kijken die naar Spanje gaan dan op het Frankrijk forum.
Jammer van deze site.
Groetjes Sam

Geplaatst door: HdR 29.08.2013 09:33
Beste Sam,

Dan toch nog een antwoord. Enkele jaren geleden de maanden oktober, november, december door Spanje getrokken.Circa 40km voorbij Barcelona werd er in oktober niet meer in zee en buitenzwembaden gezwommen, maar gebruikte men het binnenzwembad. Verder naar beneden ter hoogte van Murcia werd het buitenzwembad in oktober nog wel gebruikt, de zee in zeer beperkte mate. De buitentemperatuur in de periode oktober varieerde rond Murcia van 20 tot 25 graden rond 12.00 uuur s'middags.

Met vriendelijke groet,
Hans

Geplaatst door: Sam 30.08.2013 16:01
Bedankt voor de reactie.
Ik hoop dat wij ook nog mooi weer hebben maar we zien wel we zijn in ieder geval in Spanje en dat is altijd goed.
Groetjes Sam

Geplaatst door: ® Django 06.10.2013 12:39
Beetje laat, zijn net terug, maar misschien voor een volgende keer. Wij zitten vaak eind september aan de Costa Brava en gaan heerlijk zwemmen in zee. Temperatuur zeewater ligt echt nog rond de 24 a 25 graden.

Geplaatst door: sam 11.10.2013 10:35
Zijn terug en hebben erg mooi weer gehad en het zeewater was heerlijk.
Het was iedere dag mooi weer +/-26 graden en de zee een graad of 23 echt perfect overal lekker rustig maar er was nog wel wat te doen. Groet Sam