Forum Onderwerp - Ligbedden (Gesloten voor reacties)

RV 10.04.2006 21:26
Hallo
Weet iemand of je op het strand bij camping Amfora
ligbedden kan huren.
Alvast bedankt voor de info

Geplaatst door: Marleen 10.04.2006 22:11
Ik weet het niet heel zeker meer, maar ik ben er vorig jaar geweest, en ik kan me niet herinneren dat ik ligbedden heb gezien, iedereen nam zelf stoeltjes ed mee.
Misschien een stukje verderop op het strand wel..
Nogmaals, ik weet het niet heel zeker.

Geplaatst door: Mieke 11.04.2006 10:42
Ik ben ook op die camping geweest maar ze verhuurden er geen ligbedden.

anita 11.04.2006 14:01
We zijn er in 2003 geweest en ik heb ze ook niet gezien. Mail anders de camping even

pojo 12.05.2006 20:29
Vorig jaar geweest, en geen ligbedden die je kan huren misschien dit jaar?
mvg. pojo

dick 12.05.2006 22:14
Het wordt aan de costa brava meer en meer gebruikelijk dat er geen ligbedden meer zijn. Op diverse campings rond Estartite tot Playa 'd ARo worden bewust geen ligbedjes meer neergezet. Dat is om te voorkomen dat men er een handdoekje op legt en vervolgens weggaat. Anderen nemen de stoel in beslag en daar staat weer ergernis over. Ofwel, geen stoel, geen ergernis. Op de camping waar wij staan is het zelfs verboden om je eigen ligbed/ stoel mee te nemen naar het zwembad.

Wilma 02.06.2006 22:27
Het huren van ligbedden, parasols ed. gebeurt op de stranden die in dorpen/stadjes zelf liggen. Deze stranden worden ook bewaakt door een Beachguard. In de plaatsen Rosas, Empuriabrava, L'escala ed kun je op de stranden dus wel materialen huren. Deze stranden worden ook veel bezocht door de plaatselijke bevolking.
Op de stranden die bij de meeste campings liggen, zoals l'Amfora kun je niets huren.