Forum Onderwerp - castel mongri (Gesloten voor reacties)

graag antwoord van bibi 20.08.2014 20:05
hallo wij hebben intresse voor volgend jaar
en wil graag een plaats boeken redelijk op tijd.
wij weet hoe dit werkt op deze camping ,wij zijn eigenlijk
altijd in italie geweest,en een keertje heel ff bij las dunas ma weg gevlucht vanwege de hele harde wind daar en ook omdat er in de buurt toen bosbranden waren.oja nemen een zoon mee van zeven-tien en zoekt iets met veel jeugd ,wij als ouders willen na dorpjes fietsen. hoop op tips en info

Geplaatst door: Bibi 23.08.2014 15:21
Beste ....

Je kan nu een vroegboeking maken voor het seizoen 2015.
Eind oktober/november krijg je dan bericht of de boeking door gaat.
Je kan een voorkeur opgeven, er word geprobeerd deze te kunnen vervullen maar gegarandeerd is het niet.
Op deze camping zijn heel veel Nederlandse jongeren. En ze vinden gauw aansluiting.
Het dorp is in 8 minuten aan te fietsen en in een kleine 15 te lopen. Dan loop je op je gemak. Ook kan je op de fiets naar het strand en dan naar verschillende stukken buiten het hoofdstrand.
Naar een ander dorp fietsen dat zou ik niet gauw doen.
Daarna toe zijn geen fietspaden, je fiets dan op de auto weg.
Dorpjes in de buurt zijn er genoeg. Op een korte afstand met de auto. In een straal van 15 tot 30 minuten. Oude Pals, Begur, L'Escala, Palau Sator, Parratella. Op een wat grotere afstand 45 minuten ongeveer beetje binnen land in heb je Besalu, ook erg leuk. Houd je van wandelen dan is een berg wandeling erg leuk. Je kan naar 2 punten op de berg bij de camping en ook naar het oude castell montgri. Verder kan je vanuit het dorp naar 2 baaien wandelen. Die zijn op een 30 minuten te bereiken, alleen ter voet.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt, anders vraag maar Meneer/Mevrouw ?

Geplaatst door: iepje 25.08.2014 08:35
Beste bibi bedankt voor je antwoord, ik heb het uiteraard geprobeerd op de site maar als ik de datum in geef pakt hij hem niet en op mail krijg ik geen antwoord.maar willen wel graag er heen , voor de jeugd geweldig denk ik zo, tweede keus is las dunas

Geplaatst door: Bibi 25.08.2014 14:02
Het is er nu hoogseizoen, en denkdat ze daarom niet terugmailen.
Probeer eenste bellen. Ze spreken nederlands.