Forum Onderwerp - polsbandjes Bella-Terra (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: aart 18.05.2015 20:43
Vanaf dit jaar word volgens opgave van de camping er polsbandjes aan de gasten gegeven omdat er heel veel gasten zijn die niet op de camping thuis horen.

Ik kan er (nog)niets over terug vinden, op hun site en op Facebook.

Is er al iemand geweest dit jaar of er nu is die kan vertellen of deze bandjes al gedragen worden ??

En wat is het materiaal Plastic/stof ???

kees eggerding 26.05.2015 13:07
Wij waren er eind maart en toen nog geen polsbandjes.

Ik krijg soms geen reactie op de mail kun je mij het email adres geven?

Geplaatst door: Wil 28.05.2015 11:07
Ik wil ook even reageren.

marjolein@campingbellaterra.com

Dat is het email adres wanneer je iets wil vragen aan de camping van de nederlandse medewerkster.

Zeker zo handig dat alles in het nederlands gevraagd kan worden ipv Spaans of Engels.

Geplaatst door: Arie 25.06.2015 21:43
Ik heb inmiddels op Facebook al verschillende recentelijke foto's gezien, maar niet één iemand met een polsbandje om.

Tenzij dit allemaal Spaanse gasten zijn die dit niet hoeven omdat ze daar het hele seizoen zitten en dan iedere keer naar de camping een bandje halen teveel werk is ??

Ik hoop dat er nu ook Nederlanders zitten op de camping en het e.e.a. kunnen bevestigen of het polsbandje nu wel of niet gedragen moet worden.

Geplaatst door: Gerard 01.07.2015 13:26
Op de facebookpagina van Bella Terra is op 29 juni het volgende bericht geplaatst:

De nieuwe armbandjes zijn binnen!! Vanaf vandaag kunt u naar de
receptie komen om er 1 om te doen.

Dus.....

Geplaatst door: wil 02.07.2015 12:06
Als vaste gast vind ik het niet eens zo erg, we zien al jaren dat er mensen vanuit de omgeving de camping op komen lopen en dan ook echt met een auto vol en dan naar het zwembad gaan.
Ook zijn er in het verleden een paar keer diefstallen geweest, gelukkig in al die jaren dat wij er komen heel weinig, maar nu kunnen ze aan de armbandjes zien of je wel of niet op de camping thuis hoort, waardoor ongenodigde gasten ook niet makkelijk de camping op komen.

En wanneer ik naar een Resort gaat of in een hotel dan moet ik al jaren een bandje om, dus ik zie het probleem niet,

Geplaatst door: dre 07.02.2016 13:04
misschien is de vraag wel al beantwoord. Wij zijn afgelopen jaar geweest en iedereen is inderdaad verplicht om een bandje te dragen. Wij vonden het niet storend. Het materiaal was van stof, dus zacht materiaal wat niet snijdt.