Forum Onderwerp - uit eten in blanes (Gesloten voor reacties)

thea 20.04.2006 23:34
vorig jaar hebben wij met veel plezier in Blanes gestaan. Dit jaar dus weer geboekt. Alleen het uit eten gaan viel ons heel erg tegen. Heeft iemand misschien een tip waar wij lekker en Spaans uit eten kunnen gaan in Blanes ?

Geplaatst door: gerda 22.04.2006 13:41
Eigenlijk wil ik me aansluiten bij jouw vraag, maar ook ben ik geïnteresseerd waar je in Blanes gestaan hebt. was het op een Camping? En zo ja, met vrienden of met een gezin? Alvast bedankt!!

thea 23.04.2006 10:05
wij stonden op bella terra, samen met familie. Aan zwembadzijde. De plekken waren heel royaal met veel schaduw. Ideaal ook voor de kinderen (13 en 15 )want alles is op loopafstand en leeftijdgenoten genoeg. Echt een camping om weer naar toe te gaan! Behalve het uit eten gaan dus want dat viel erg tegen Met name de pizza's (maffiosobrood zoals mijn zwager zei)

Geplaatst door: gerda 23.04.2006 11:17
Wij gaan 9 dagen naar cp. Solmar. [pa,ma,2kind. 16 jr.12 jr.], daarom was ik benieuwd. In augustus heb ik dus hoop ik wat leuke adresjes. Succes Thea!

thea 23.04.2006 22:47
SOlmar ligt naast Bella terra. ertussen zit nog een supermarkt die bij solmar hoort, gezien de plastictasjes, maar die voor iedereen toegangkelijk is.
Dat is het terras van Bella terra ook want die ligt ook aan de doorgaande weg . Geregeld wordt daar wat georganisteert maar dat is op Solmar ook het geval. De weekmarkt is trouwens ook heel leuk Nou nu nog maar hopen op reacties met eetadresjes Alvast een hele fijne vakantie toegewenst! groetjes thea

Ellen T 24.04.2006 23:26
Wij kennen het "probleem"! We waren een aantal malen in het voorjaar op camping Blanes. Weinig "tipico" restaurants, maar toch een paar ideeen.
Een traditionele Spaanse tapasbar op de "Ramblas" (waar iedere ochtend de groenten en fruitmarkt is). Niet voor het avondeten, maar wel voor tussendoor.
Visrestaurant, niet die in het havengebouw, maar aan het eind van de boulevard bij een kleine rotonde. Typisch Spaans, dus met televisie!
De restaurantjes op de boulevard (tussen de weg en het strand) zijn niet bijzonder goed, maar het zit er wel gezellig.
In het algemeen, als je van vis houdt, gaat het wel. Kwaliteit van de restaurants lijdt volgens mij onder het de enorme prijsconcurrentie. Veel toeristen kijken immers alleen naar de prijs!
Veel succes, en anders.... zelf naar de visafslag gaan en kokkerellen. En als je meer van vlees houdt, wij vinden de kwaliteit van Spaanse entrecote prima. Ook te verkrijgen op loopafstand van de campings, bijv. in supermarkt La Torre.

thea 26.04.2006 22:12
bedankt voor je tips. we zullen dat visrestaurantje zeker doen want we zijn viseters!