Forum Onderwerp - Meivakantie Costa Brava (Gesloten voor reacties)

Gijs 11.08.2016 15:27
Hallo,

Wij zijn behoorlijke leken in Spanje, en dachten leuk meivakantie aan de Costa Brava....

We zoeken een camping aan het strand met verhuur accomodaties, maximal 1,5 uur van Barcelona.

Aangezien onze ervaring met de meivakantie is dat het nog erg rustig is, mag het een grote camping zijn, liefst ook verwarmd zwembad met glijbanen.

Ik heb al even gezocht op internet, maar mijn ervaring met het Frankrijk forum is dat de beste tips van het forum komen:):)

Dank voor jullie hulp!!

Yvon 14.08.2016 23:37
Hoi Gijs, onze eerste ervaring met de de Costa Brava was de meivakantie van 3 jaar geleden. Wij waren met KLM gevlogen naar Barcelona, huurauto geregeld en hebben 10 dagen op camping Cala Gogo in Calonge gestaan. Sindsdien heeft de Costa Brava ons hart gestolen en zijn we het jaar daarop naar de camping ernaast, International Calonge geweest. Zijn net 1 dag terug opnieuw uit Calonge, dit keer een huis gehuurd. De omgeving van camping Cala Gogo vonden wij fantastich. Het strandje bij de camping is lekker compact aan een baaitje en erg rustig in mei. Ook met 20 graden goed vertoeven. Het is een leuke camping, was ongeveer voor 1/3 bezet. Goed uitgangspunt voor Barcelona maar ook andere plekken in de omgeving. Wij stonden er met Eurocamp . Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

Yvon 14.08.2016 23:39
En camping Cala Gogo heeft sinds dit jaar glijbanen bij het zwembad :)

Geplaatst door: as 02.09.2016 16:17
inderdaad,3 campings op een rij, Cala Gogo, Internacional de Calonge of Treumal.
Tip, deze campings liggen op nog geen half uur rijden van de luchthaven van Girona, terwijl de luchthaven van Barcelona meer dan een uur rijden is.

Linda 26.10.2016 17:40
Hoi!

Costa Brava is inderdaad een heerlijke bestemming :-) Kom er al jaren! Camping Begur vind ik zelf altijd erg leuk. Mooie camping! Dagje naar Barcelona doen we ook elk jaar. Ongeveer 1,5 uur rijden. We vinden het leuk om te fietsen met Baja Bikes. Leuk idee om de stad te ontdekken, dan zie je echt heel veel in dat dagje dat je er bent. Bezoek ook zeker Girona! leuk stadje.

Veel plezier alvast!

Groetjes,
Linda