Forum Onderwerp - Camping : L'amfora vs Las dunas (Gesloten voor reacties)

Chris 27.07.2017 12:11
Beste leden wij twijvelen tussen deze 2 campings....
De een staat bekend om een een volgens sommige overdreven strenge zwembad regime..
En de ander om het schoonmaak personeel dat mensen denigrerend toespreekt bij de douches... maar is dit enig sinds uit z'n verbad getrokken of is het ook echt zo en voor welke camping zouden jullie kiezen?

Ik hoop dat iemand ons kan helpen

Bvd

Chris.

Geplaatst door: Martine 22.08.2017 19:34
Ik kan je alleen wat vertellen over Las Dunas. De badmeesters zijn inderdaad streng. Maar het is in het hoogseizoen erg druk in het zwembad. Stel je voor dat iedereen dan met ballen etc. gaat gooien, dat er mensen vanaf de kant gaan duiken, dat er worstelwedstrijden worden gehouden met mensen op de schouders? Het zou binnen de kortste keren een zooitje worden. Dus daar wordt op ingegrepen. Verder zijn er snelle glijbanen. Daar staan ook badmeesters. Als er iemand uit de glijbaan komt en daar dan blijft dralen zal de badmeester op zijn fluitje blazen met het verzoek weg te gaan. Streng? Ja. Noodzakelijk? Ja, want de volgende komt uit die glijbaan vandaan. En je mag niet eten rondom het zwembad, ook daar klagen mensen over. Je kan natuurlijk even het hek uit lopen en daar je brood/chips opeten (zijn brede betonnen randen op zithoogte rondom de bomen waar je kan zitten). Voordeel: er is helemaal geen ongedierte rondom het zwembad (wespen etc.) en het is er schoon. Je mag overigens best een fles water mee naar binnen nemen. Verder wil men graag dat je voor het zwemmen even onder de douche gaat. Dat is omdat het geen chloor zwembad is maar een bad wat schoon gehouden wordt d.m.v. electrolyse. Vind je dit strenge beleid niets (wat natuurlijk heel goed kan/mag)? Dan zou ik er niet heen gaan. Stel je prijs op een schoon en ordelijk zwembad waar kinderen veilig kunnen zwemmen zonder dat er iemand bovenop duikt, dan is er niets aan de hand.

Geplaatst door: Luc 03.09.2017 02:03
Wij stonden afgelopen zomer op camping Las Dunas. Echt een super mooie camping direct aan zee! En ja het Spaanse personeel was erg streng, maar dit moest ook wel! Wat een tuig komt er naar deze camping....heel veel aso Nederlanders die hier komen. Jongeren die 's nachts het toiletgebouw en auto's slopen (door teveel drank), hele dag hoor je NL muziek, Iedereen heeft een tattoo... nee sorry door het publiek willen wij hier niet meer hier heen. De camping zelf is super maar het publiek dat hier komt schrokken wij echt van. Ik sprak een Spanjaard die aangaf dat ze eigenlijk een hekel aan Nederlanders hadden, maar dat begrijp ik hier goed. Wij vinden het leuk dat er Nederlanders zijn (ook vooral coor onze kinderen) maar dan wel ' normale' Nederlanders. Verder is camping wel mooi en Eem aanrader wat ons betreft.

Geplaatst door: Luc 03.09.2017 02:27
Moet er wel bij zeggen, de camping heeft nog een stuk meer kampeerplaatsen dan huuraccommodaties waardoor de sfeer goed is! En de kampeerplaatsen zijn heel ruim en het sanitair is top dus wat dag betreft is camping las dunas wel een aanrader.