Forum Onderwerp - Cala Montgo (Gesloten voor reacties)

Menko 08.05.2006 12:49
Vorig jaar heb ik via Internet (6 maanden van tevoren) op deze camping in L'escala (Girona-Spanje) geboekt. Hierbij vermeld dat ik een vouwwagen had van 4 bij 6 meter. Bij aankomst (na 2 dagen rijden) bleek dat er een plekje was gereserveerd van 4 bij 6 meter. Op zich geen probleem, alleen er stond een boom midden op de plekje. Nadat duidelijk werd dat dit niet ging heb ik 3 andere plekjes bekeken met een gids. (1 met 2 bomen in het midden, 1 waar de vouwwagen precies op paste, maar waarbij wij op de doorgaande weg moesten zitten, 1 waar de vouwagen niet op paste). Resultaat was dat ik naar de receptie werd gestuurd en de boel daar maar verder moest regelen. De dame achter het loket begreep een en ander wel, maar kon verder niets doen. Ik kreeg mijn inleggeld (bij de boeking) terug en kon verder gaan. Daar het hoogseizoen was heb ik ter plekke bij de receptie campings in de omgeving gezocht. Uiteindelijk vond ik 1 camping waar ik 1 week (ipv van 3 week) kon staan. Daarna nog een poging gedaan om met de baas (die ter plekke rondlipe) een gesprek aan te gaan. Deze man wilde geen gesprek aangaan. Toen hij mij zag aankomen lopen liep hij snel weg. (kennelijk wist hij al wat er aan de hand was) Na drie pogingen stond ik toch voor zijn neus. Hij bleef echter weglopen. Nadat ik besloot om hem dan maar steeds achterna te lopen liep hij naar de receptie. Hier blafte hij een meisje achter de balie iets toe en liep toen snel een deur door en verdween. Het meisje moest mij vertellen dat er niets voor mij gedaan kon worden. Daar ik 6 maanden van tevoren met opgave van de grote van mijn vouwwagen had geboekt was en ben ik zeer teleurgesteld over deze camping. Helemaal door de reactie van de baas. Wees dus gewaarschuwd voor deze camping. Men is kennelijk alleen maar uit om zo snel mogelijk de camping vol te krijgen en wil verder geen moeite doen om een probleem op te lossen. !!!! Oplossing was Camping La Ballena Alegre 2, die tussen L'Escala en Sant Per Pescador inligt. Een grote camping aan zee met goede arrangementen voor kinderen. Nadat ik duidelijk had gemaakt wat mij was overkomen bij de receptie werd ik naar een wachtveldje gestuurd tegenover de camping (het was intussen 18.00 uur) met de mededeling dat ik de volgende morgen een plaats voor 3 weken op de camping zou krijgen!!. Om 21.00 uur dezelfde dag werden wij gehaald en kregen we al een plaats toegewezen. Gelukkig door toedoen van La Ballena Alegre 2 een geweldige vakantie gehad. Waarvoor dank Nogmaals... Pas dus op met boeken bij Cala Montgo.. Ter info, de plaatsen zijn daar niet erg groot, kon ik tijdens mijn rondgang over de camping zien.