Forum Onderwerp - Ervaring lago Barasona of andere leuke camping? (Gesloten voor reacties)

Dmoerman 26.08.2019 12:04
Hallo ik ben nieuw hier wij zoeken een leuke niet al te grote camping in de Spaanse pyreneeen en dan liefst dichtbij nationaal parken. Wel met zwembad voor onze. Tieners en we houden van cultuur sport en de natuur en dus niet te lang in de auto zitten om alles te bezoeken.
We hebben nu camping Lago Barasona op het oogiemand ervaring ermee of een andere leuke tip?? Camping Boltana hebben we paar kaar geleden gedaan en was leuk maar we willen weer wat anders.
Ben benieuwd!

Geplaatst door: Ronald 11.02.2020 08:19
Vorig jaar daar een kleine week geweest. Aardige camping, redelijk sanitair, waar we zelf onze plek mochten zoeken. Restaurant is lekker en niet duur. In de buurt zit niet zoveel, maar ik kwam daar om te fietsen en dat kan daar prima. Ik had de camping uitgezocht omdat het aan het meer ligt, maar het water stond zo laag dat je eerst 50 meter door blubber/modder moest lopen om bij het water te komen. Al met al eenmalig voor ons.

Geplaatst door: Yvonne 03.07.2020 15:12
Zelf zijn we daar niet geweest maar 2 bevriende gezinnen van ons wel. Al wel behoorlijk lang geleden(10 jaar ofzo), zij waren destijds met tieners ook daar en waren erg enthousiast. Destijds vonden de tieners elkaar makkelijk en hebben daar de vakantie van hun leven gehad naar wat ik hoorde uit de verhalen. Wel lag de camping naar wat ik begrepen heb wel zo'n 8 km van een supermarkt vandaan. Maar als je van zulke campings midden in de natuur houdt dan is het er prachtig blijkbaar.