Forum Onderwerp - Hangmat ervaringen (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Harry1998 12.04.2023 21:16
Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn bevindingen met jullie delen over mijn nieuwe hangmat! Vorige zomer was ik op een camping en zag ik een stel relaxen in een hangmat. Ik was meteen verkocht en wist dat ik er ook een wilde hebben voor mijn volgende kampeertrip.

Na wat speurwerk heb ik uiteindelijk een geweldige hangmat gevonden op Amazon. Hij is gemaakt van stevig materiaal en wordt geleverd met sterke riemen om hem makkelijk tussen twee bomen op te hangen. Wat ik echt geweldig vind aan deze hangmat is het comfort. De stof is superzacht en ademt ook, perfect voor als het weer zo warm wordt. Ik kan er heerlijk in relaxen of een boek lezen.

Ik weet dat er veel verschillende hangmatten zijn om uit te kiezen, maar ik wilde in ieder geval mijn ervaring delen om anderen aan te moedigen om ook een hangmat uit te proberen. Het is echt een geweldige manier om te ontspannen en te genieten van je vakantie/vrije dag. Ik vond het belangrijk dat de hangmat een mooie neutrale kleur had en daarom viel deze mij op. Ook was hij niet te duur, wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is 😋 Uiteraard moet iedereen zelf beslissen wat het best bij hem past, maar ik ben in ieder geval tevreden met deze hangmat. Toen ik afgelopen weekend al even in de tuin erin ging liggen, wilde mijn vriendin na een tijdje hem ook uittesten. Waarschijnlijk gaan we er binnekort dus nog eentje bestellen 😂

Dit is degene die ik heb besteld: https://amzn.to/3Gzy41e
Groetjes!
Harry

Geplaatst door: Carla.hooidnk 12.04.2023 21:59
Mijn hangmat was vorige zomer kapot gegaan. Tot 2x toe (kwamen beide wel van een franse markt).. Ik ga degene die jij stuurt even proberen. Hopelijk scheurt deze niet.. reviews zeggen in ieder geval van niet