Forum Onderwerp - Foto's sanguli (Gesloten voor reacties)

chantal 22.05.2006 19:46
Hallo allemaal, wij gaan dit jaar voor het eerst naar Spanje na vele jaren zuid frankrijk gaan we nu een stukje verder. Met onze eigen caravan, altijd een hurracc. gehad. We gaan naar Sanguli en zijn erg benieuwd of de camping net zo is als op de site. Heeft iemand leuke foto's en/of informatie van deze camping? Lijkt me erg leuk.
Groetjes Chantal

oetze 23.05.2006 12:56
Hallo Chantal,
Wij zijn afgelopen jaar op Sangulí geweest en gaan ook dit
jaar hier weer naar toe, we vonden het een mooie camping.
Maar ook in Salou en Cambrils is het erg gezellig en ook port
Aventeura is vlak bij(al moet je hier wel van houden).
Ik heb eventueel wel fotos voor jou, ik heb ook nog een korte
DVD film van Sangulí, deze kan ik voor je kopieren.

groetjes


chantal 23.05.2006 16:04
Lijkt me hartstikke gaaf, wil er wel voor betalen. Foto''s mag je wel gewoon mailen. Kan als je op mijn naam klikt bovenin.

We hebben er ook veel zin in. Wij staan in zone A, wil je daar wat over vertellen.

Groet

marlijn 15.07.2006 22:35
Heb ook foto's en ergens ver weg nog een videoband (van de camping gekregen) uit 199 of 1998.

chantal 16.07.2006 12:08
Hallo Allemaal,

Wij zijn altijd nieuwschierig naar foto's, dus graag. Maar ook alle informatie over de camping willen we wel weten. Vooral ook zone A.

Groeten Chantal

Sylvia 18.07.2006 16:19
Echt foto's waar je de camping op kan zien heb ik niet, maar wat je op de site ziet is in werkelijkheid ook zo.

Hebben zelf jaren op vak A gestaan. Dit vak is het dichts bij de ingang, het strand en je staat tussen 2 zwembaden in. Er is veel schaduw. De plaatsen zijn alleen iets minder ruim als verder op de camping. Ze zijn wel groot genoeg want we zetten altijd een voortent, een klein tentje en een partytent op deze plek. De auto kon er dan ook nog bij.

Veel plezier