Forum Onderwerp - Voorpret (Gesloten voor reacties)

kim 26.05.2006 08:01
Vadaag de caravan opgehaald. Nog 8 weken dan vertrekken wij naar Bella Terra. Hebben er veel zin in. Zijn er meer forumbezoekers die naar Bella Terra gaan? Wij gaan voor de 2e keer.

dierckx 26.05.2006 11:00
wij vertrekken op 26 Juli voor de eerste keer naar Bella Terra!
Is er veel te doen voor ons zoontje van 11 jaar? Kun je hier ook snorkelen, hoe is het strand ginder,
Wanner gaan jullie?

kim 26.05.2006 13:35
wij gaan 22 juli. Het strand is heerlijk je loopt zo van de camping op het strand. Je moet een "boulevard" oversteken. Snorkelen heb ik geen ervaring in. Maar je zag er wel mensen snorkelen. Vorig jaar waren er heel veel kinderen. Dat was erg gezellig rond het zwembad.(Onze kinderen zijn trouwens wel wat ouder 14 en 16 nu). Vandaar dat wij dit jaar weer gaan. Trouwens het is prima te doen om vanaf de camping naar het oude Blanes te wandelen.

dierckx 27.05.2006 13:27
Is het te doen om de fietsen mee te nemen????
We hebben drie jaaar op Cala Gogo gestaan en daar was het te gevaarlijk om te fietsen. Het gaat wel over de gewone stadsfiets geen M.T.B.;

Geplaatst door: monique 27.05.2006 15:11
mischien een rare vraag maar 8! weken vantevoren je caravan ophalen? wat moet je dan allemaal erin doen.

kim 27.05.2006 22:10
haha jij woont vast niet in het noorden. wij hebben ruimte zat (alleen geen schuur)en wij gaan ook nog een paar keer een weekendje weg. Zijn niet met Hemelvaart gegaan i.v.m. het weer maar dat komt nog wel! Voor de grote vakantie hoef ik dan alleen kleding in te pakken. Dat is zo gepiept. Eten nemen wij niet zo heel veel mee. '
Nou de groetn oet Grunn

kim 27.05.2006 22:19
O, ja nog evenop Dierckx vraag terug te komen. Ik denk wat fietsen betreft dat het niet zo heel veel verschilt met Cala Gogo. Ik heb nergens fietspaden gezien en op de weg is het druk. Ook op de camping zag je eigenlijk alleen mensen even met de fiets naar de superpmarkt gaan. Wat lopend, voor de kleinere boodschappen, ook heel goed te doen is. Onze buren waren verwoede wandellaars maar of die paden ook geschikt waren voor fietsen???Mail anders voor de zekerheid even naar de camping . Wij zijn aldoor goed, en in het nederlands, te woord gestaan.

JohanF. 27.05.2006 22:48
Hoe slechter het weer hier hoe meer zin wij krijgen om te vertrekken naar Spanje. Wij gaan naar Platja D'Aro. Wat fietsen betreft, ik wil daar zelf gaan trainen. Ik weet van wielervrienden dat de wegen druk zijn maar wel breed om redelijk te kunnen fietsen ook ga ik natuurlijk wat rustiger wegen opzoeken dan kom je terecht in de bergen/heuvels. Tenslotte was dit niet voor niets het trainingsterrein van Lance Armstrong. Hij woonde namelijk jarenlang in Girona.

Geplaatst door: monique 29.05.2006 00:20
jeetje wat heerlijk zoveel ruimte Kim, in zuid holland hebben wij hier tuintjes ter grootte van een postzegel.

jelmer 01.06.2006 21:46
Wie heeft ervaring met honden aan de costa brava ????????????
bij voor beeld op het strand????????????
uit laten???????
mee uit uit eten????????????

Paula Janssen 07.06.2006 21:43
Hoi Jelmer.
Vorig jaar ben ik ook naar de Costa Brava geweest. Toen had ik een hond bij me, die je prima uit kon laten op het laaste strand van het plaatsje. Meestal is dit een naaktstrand waar wel apart figuren lopen, maar er zijn ook plenty campinggasten die hun hond daar laten zwemmen en uitlaten. Wel is het handig om een plastic zakje mee te nemen waarin je de drol kan doen. Mensen zeggen er niets van maar kijken je wel aan(als je niet opruimt)
Ik hoop je zo een beetje te hebben geholpen met de vraag over honden.

Fijne Vakantie toegewenst,
Paula

Paula Janssen 13.06.2006 14:57
Hoi kim,

Dit jaar wil ik naar Bella Terra gaan. Even op de site te hebben gekeken dat alle kinderen tussen 3 en 17 jaar een armband moeten hebben om in de camping of zwembad in te komen. Weet jij hoeveel hier op gecontroleerd word??

Groete Paula Janssen

kim 15.06.2006 17:40
Vorig hoefden wij geen armbandjes dragen. Ik had ook nog niet gelezen dat dat nu moest. Dus hoe er gecontroleerd wordt weet ik niet

Rob Ploum 15.06.2006 19:13
Hallo Vakantiegangers,

Voor ons begint nu de napret !! gisteren terug gekomen uit Spanje Sant Pere Pescador, camping L'Amfora. We kunnen terug kijken op een mooie vacantie 3 druppels regen gehad en vier dagen harde wind. De camping is prachtig en zeer schoon de plaatsen zijn groot en we zaten 100 meter van zee, ook hadden we leuke buren. Caravan staat al weer op stal en de vakantiefoto's dansen al over het PC scherm. Ik wens alle mensen die nog op vakantie gaan een goede vakantie en een veilige heen en terug reis.

Groet, Rob Ploum.

kim 16.06.2006 23:52
hallo Rob

Fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad. Dat pakt niemand je meer af! Maar, het is nog maar juni nog niet het gevoel van : wij willen nog wel even.....
goetjes Kim

Rob Ploum 17.06.2006 18:40
Hoi Kim,

Zou zo weer in de auto willen stappen en naar Spanje willen rijden, maar de plicht roept ( werk ) mijn collega's willen ook op vakantie, en ze hebben het zeker verdiend, misschien in het najaar nog er even tussen uit !!
Of even de lotto winnen !! dan zou ik meteen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groet, Rob Ploum.