Forum Onderwerp - help......ik kan niet kiezen (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: evelijn 20.06.2006 11:00
Half augustus gaan wij naar spanje met 2 meiden van 17 en 18 en een jongen van 12, nu hebben we wel wat campings gevonden zoals las dunas, l amfora, la ballena alegra of nautic almata.
Ik vind de campings eigenlijk veel op elkaar lijken en kan dus niet zo goed kiezen, maar misschien kunnen de mensen hier op het forum mij een beetje wegwijs maken.Alvast bedankt allemaal

Geplaatst door: Mieke 20.06.2006 13:22
Ook wij kozen uit deze 4 campings. We hebben al een keer op l'Amfora gestaan, prima camping niets op aan te merken. Ook veel jeugd. Nu hebben we gekozen voor la Ballena Alegre omdat we van horen zeggen hebben dat er net iets meer voor pubers is. (strandbar, eigen disco). Las Dunas is ook top voor pubers (ook weer van horen zeggen)maar voor ons viel hij af omdat we helemaal achteraan op de camping konden staan en dat toch wel een heel eind lopen is naar het centrum/strand. Nautic Almata is een schitterende camping (een keer over heen gelopen) maar daar hoorden we weer van mensen dat je op sommige plekken last van muggen hebt. Geen idee of het hele zwermen waren of af en toe een verdwaalde. Maar we namen het risico maar niet aangezien we ook veel positieve geluiden hoorden over la Ballena Alegre.

sanne 20.06.2006 23:10
ik zou lekker kiezen voor Las Dunas! zeker omdat je lekker uit je dak kan gaan in Fata de discotheek die erbij zit, alleen de 12-jarige komt daar niet binnen maar dan kun je altijd nog gezellig zitten in de gezellige pub die er op de camping zit! en met een beetje fraude kun je misschien toch een pasje bemachtigen haha! nee serieus , ben er 6 jaar gweest en het is er altijd feest! alvast een fijne vacantie
Wil je een stukje verder reizen kan ik je camping sanguli in salou ook aanbevelen! leuk vertier en Salou ligt (met de bus 10 minuten) om de hoek!
daar is echt voor ieder wat wils, groetjes

Geplaatst door: evelijn 21.06.2006 00:20
Alvast bedankt voor de reactie's, en ja las dunas stond ook wel bovenaan.
Helaas sanguli wordt het niet want daar zijn we al acht keer geweest en dus ook vreselijk verwend.We willen echt iets anders proberen, vandaar dit jaar de costa brava.