Forum Onderwerp - Las Dunas (Gesloten voor reacties)

Kimberley 27.06.2006 23:08
Hoi ik ben kim en ik ben 17 jaar.
samen met me ouders me broertje en me vriendin van 19 gaan we naar de camping Las Dunas.
Ik heb begrepen dat er een discotheek op de camping is maar me vriendin en ik willen graag naar een discotheek ergens in een stad.
Is er eigenlijk wel een stad in de buurt met een paar discotheken?
Graag zou ik hier wat over willen weten.

Gr. kim

Wilma 27.06.2006 23:40
Een (grote) stad in de buurt ???
Nou, nee, niet echt. Figueras is de dichtstbijzijnde grote stad, maar ik denk niet dat daar de discotheken iedere avond open zijn, want echt veel jeugd zit daar niet. daarvoor moet je toch echt aan de kust zijn.
Ik denk dat jullie het beste naar Empuriabrava kunnen gaan; bij de kruising/rotonde waar je Empuriabrava inrijdt, vind je meteen een aantal grote discotheken.

Stap ze !

Ellen 28.06.2006 07:04
Het is niet zoals Salou Blanes

Malgrat de mar,Sant pere pescador is maar dorpje,zit weinig bizonders,maar de discotheek van Las Dunas is wel een echte,je weet wel niet zo,n camping disco en erg populair.Om naar Empuia Brava te gaan heb je wel vervoer nodig,maar geen buslijnen bv gezien die dat soort ritten af en aan rijden.
Denk dat La Dunas top is qua gezelligheid voor jouw leeftijd.Ik ben nu 35 en heb 2 kleine kinderen dus op die manier uitgaan doen we niet meer.
Heel veel plezier.

Geplaatst door: monique 28.06.2006 11:07
discotheek fata is net buiten de camping van las dunas, toegang vanaf 16 jaar.
zou het gewoon eerst proberen als ik jou was.

Geplaatst door: Kimberley 30.06.2006 20:02
Het is niet dat we het niet willen proberen maar om 3 weken vast te zitten op een camping waar je alleen met je auto veilig weg kunt gaan zien we niet zo zitten.
We willen zelf van de camping kunnen lopen en richting het centrum kunnen gaan en als we uitgaan dat we dan niet 3 weken lang naar de zelfde discotheek moeten op de camping vandaar dus ik denk dat we dan ergens anders heen moeten.

Ellen 30.06.2006 21:56
Hoe ergens anders heen,hebben jullie Las Dunas niet geboekt dan,zo niet,dan is het handig om iets te zoeken waar jullie zelf makkelijk van camping naar dorp-stadje kunnen Rosas,Estartit,Empuia Brava zijn dan wel aardig,meer naar onderen langs deze kust lijn dan is Malgrat de Mar,Blanes echt super voor jullie leeftijd.Las Dunas is op zich zelf geweldig om te wezen voor jongelui-zie meningen- en de discotheek die inderdaad net buiten camping ligt is geweldig en zeer populair.In de omgeving liggen nl best veel andere campings die zoeken het daar ook.Las Dunas aflopen dan valt er weinig voor jullie te voet te beleven,ook geen gezellige kroeg ofzo,het plaatsje Sant pere pescador loop je niet ff zomaar heen en het is maar heel klein simpel dorpje.
Ben benieuwd wat je gaat doen.

Geplaatst door: monique 01.07.2006 00:12
ga dan maar naar estartit- camping castel montgri
dat is een tienercamping met een stad op loopafstand .