Forum Onderwerp - castell montgri (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: evelijn 27.06.2006 23:53
Is er iemand die mij wat kan vertellen over camping castell Montgri?


gr. evelijn

Geplaatst door: monique 28.06.2006 11:05
wat wil je weten?

Carina 28.06.2006 14:38
Wij gaan ook naar deze camping. De grootte van de plaatsen interesseert me wel. Wij hebben een plaats van 72 m2 geboekt. Zijn die ook in werkelijkheid 72 m2 of zijn ze kleiner? Wij zouden er een caravan van 6 m, voortent, bijzettent en auto op kwijt moeten kunnen. Wie heeft informatie over de plaatsen?

Geplaatst door: evelijn 28.06.2006 20:56
@monique
Wat ik wil weten is de omgeving een beetje leuk om uit te kunnen gaan?
Want er gaan 2 meiden mee van 17 en 19.
Plaatsen van 72m2 lijkt mij een beetje klein ik heb namelijk ook een caravan van 6m. 2 bijzet tentjes een voortent en een auto.
Is het een leuke camping?

Geplaatst door: dabbertje 29.06.2006 08:51
Een plekje van 72 m2 lijkt me een beetje klein voor een caravan van 6m. Onze caravan heeft een opbouw van 5.35m en met dissel 6.60m en afgelopen mei-vakantie op een plek gestaan van 70 m2 en moesten dus kiezen voor de auto of bijzettent. Beide was onmogelijk want anders was de hele plaats vol en een plekje buiten de luifel niet mogelijk of we zouden op straat moeten zitten.

Daphne
Ps: wij hebben dus alleen een luifel, niet een voortent en luifel.

Geplaatst door: monique 29.06.2006 10:44
de plaatsen zij i.d.d klein bij sommige moet je een stoepje op , maar wel een superleuke camping voor tieners en het plaatsje estartit is wel een van de leukste plaatsen daar.het is niet te lopen naar het strand vind ik maar er is een groot strand waar je op kunt parkeren en voldoende parkeerplaatsen , leuke winkelstraat , grote markt ik geloof 2 x per week. leuke restaurantjes.

Ellen 29.06.2006 10:48
Estartit is een gezellig plaatsje en zullen de meiden best gezelligheid vinden,in kroegje,terassje,ik zit in de kleine kinderen dus echt een discotheek heb ik niet opgelet.Verder in omgeving zijn er niet enorme badplaatsen met veel uitgaansgelegenheden,bedoel dan niet zoals je in Salou,Blanes.Malgrat de mar vind.Je hangt dan ook van vervoer af en leek me niet dat dat hier in deze omgeving net zo af en aan rijdt met taxi,s enz als Salou bv,Estartit zelf is denk ik de leukste optie.

Veel plezier

Geplaatst door: bibi 29.06.2006 13:54
Wij hebben vorig jaar op castell montgri gestaan. de plaats van 72m is klein voor wat je erop wil zetten. eventueel kan je de auto op de parkeerplaats zetten.Je heb ook grotere plaatsen maar die zijn dan ook wel duurder. een caravan met voortent of luifel en 1 bijzet tentje zou nog gaan maar 2 tentjes en een auto nee. De camping zelf heeft een karaoke bar en een discotheek waar je met je pasje binnen kan.Ook in estartit heb je een hollandsebar. en er zitten wel meer van die gezellige kroegen.Mijn dochter ging lopend met een groep en dat is ong. 10 min. Ik heb evt. foto's van de staanplaats laat het me maar horen en ik stuur ze naar je toe.op de website www.costabrava.nl kan je kijken wat er allemaal in estartit zit aan eet gelegenheden en barretjes enz.wil je nog wat weten vraag het maar.

evelijn 29.06.2006 21:49
Hallo Bibi, bedankt voor je reactie en graag wil ik wel foto's zien en alle tips zijn natuurlijk welkom.

m vr gr evelijn

Geplaatst door: bibi 29.06.2006 22:26
Ik heb ze naar je toe gestuurd

Carina 28.07.2006 14:46
We zijn terug van Castell Montgri. Hele mooie plaatsen. We waren er reeds op 4 juli en konden kiezen uit een groot aantal vrije plaatsen. Die varieerden in grootte. We hebben een plek uitgekozen waar we al ons materiaal op kwijt konden. Dus caravan, voortent, partytent en 2 bijzettentjes. De auto stond in het straatje voor je plaats. De plaats was 14 geel.
Meer info over de camping zie meningen.