Forum Onderwerp - Estartit Of Blanes..??? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Kimberley & Naomi 02.07.2006 20:16
Me vriendin en ik ( 17 en 19 jaar ) kunnen maar niet beslissen welk plaatsje we naar toe willen.
We willen veel feesten en shoppen.
Graag duidelijke meningen.

Gr. Kimberley & Naomi

dick 02.07.2006 21:54
Estartite is meer een mooie badplaats. Blanes ken ik niet.
Als je wilt feesten en stappen ga dan naar Playa del Aro of Llorett del Mar.
Op de rand van Playa del Aro (aan zee) richting Palamos ligt de stapperscamping. Naam vergeten??

Geplaatst door: bibi 02.07.2006 22:05
Wat ik weet van kennissen is dat blanes erg leuk is voor jongeren van jullie leetijd. zelf zijn we in estartit geweest maar daar heb het niet zo ervaren dat er jongeren zijn voor het stappen enz. in blanes heb je ook veel campings zitten waar je georganiseerd naar toe kan voor jongeren tenten enz. zogenaamde rugzak campings. kijk eens op www.costabrava.nl daar blanes opzoeken en erkomt van alles uit rollen. succes.

Wilma 02.07.2006 22:17
Voor het stappen ed zou ik Blanes kiezen.
Alvast een hele prettige vakantie !

Ellen 02.07.2006 22:20
Ik ken beide,Blanes zou ik zelf het leukste vinden voor jouw leeftijd,het begint al echt op het genre Salou te lijken.Enorm lange boulvards die parallel loopt aan zee-andere kant- met winkels,kroegen,discotheek,terassen,eettentjes,de friet van Piet ect ect ect,heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel leuke jongemensen die ook zijn naar gezelligheid.Estartit is leuk en gezellig,gezellig terrassen,winkeltjes,maar als je echt komt voor het feesten,stappen dan is Blanes het betere werk.De dinhen die je weleens op tv ziet bv Costa spelen daar ook.

mariska 06.07.2006 22:10
Zijn net terug uit spanje. Wij zijn een week naar Blanes geweest en een week naar Las Dunas. Wij zijn een paar keer naar estartit geweest in die week en ook andere jaren kwamen we altijd wel een paar keer in Estartit. Het is voor ons eind veertigers erg leuk maar niet zo voor jullie leeftijd.Blanes is dan leuker maar het haalt het niet bij lloret de mar.Daar zijn veel en veel meer winkels en het is veel levendiger. Mijn dochter is vorige zomer ook in lloret de mar geweest met vriendinnen zij was toen 19 jaar en heeft nog nooit zo'n leuke vakantie gehad als in lloret de mar.Wat het ook mag worden fijne vakantie.