Forum Onderwerp - Gezocht rustige camping (Gesloten voor reacties)

Eric 07.07.2006 07:33
Daar het aanbod zeer groot is qua campings, zijn we op zoek naar een niet al te grote camping boven Barcelona, waar de rust nog steeds belangrijk is, wie heeft tips

Annet 16.07.2006 13:54
Niemand tips? Ik ben ook geinteresseerd in zo'n camping!

thom 16.07.2006 20:37
de meeste forum-bezoekers zijn strandliefhebbers en gaan vooral voor de kust. Volgens mij als je een paar kilometer achter de kust een camping zoekt dan vind je rust. Ik heb hier nog een folder van de caravana van een paar prachtige campings die dus niet aan de kust liggen. Ik heb hier geen eigen ervaring maar misschien dat je er wat aan hebt.wwwlagabarasona.com Succes!

thom 16.07.2006 20:40
Sorry het moet zij www.lagobarasona.com

Annet 16.07.2006 23:02
Hoi Thom.

Ik hen net de site bekeken, ziet er leuk uit!
Bedankt voor de tip.

Groetje es Annet

Lenny 07.03.2007 20:03
Wij zoeken een kleine rustige camping,hoef niet direkt bij zee,tot zo'n 5 à 10 km van de kust is ook goed.Ruime plekken zou fijn zijn.Voor ons de eerste keer Spanje.
BVD Lenny

Geplaatst door: w 10.03.2007 09:13
je moet wel wat meer eisen op tafel leggen , alleen rust is weinig. welke omgeving spreekt je aan.
bij zee , in een bosrijke omgeving, of juist niet, wat moet er op de camping zijn, winkel of hoeft dat niet. grote staanplaatsen of niet belangrijk, sanitaire (puntje geven)
enz enz

Geplaatst door: w 10.03.2007 09:13
je moet wel wat meer eisen op tafel leggen , alleen rust is weinig. welke omgeving spreekt je aan.
bij zee , in een bosrijke omgeving, of juist niet, wat moet er op de camping zijn, winkel of hoeft dat niet. grote staanplaatsen of niet belangrijk, sanitaire (puntje geven)
enz enz