Forum Onderwerp - Jaarplaats in Spanje (Gesloten voor reacties)

Anne-Marie 11.07.2006 14:55
Weet iemand bij welke campings in Spanje je een jaarplaats/ vaste staanplaats kan reserveren? En wat de kosten hiervan zijn?

Geplaatst door: Mieke 11.07.2006 18:55
Ik heb geen idee. Maar misschien kan je de campings die je op het oog hebt gewoon een e-mail sturen met daarop je vragen. Het zal ook wel afhankelijk zijn wat voor soort camping je zoekt. Ik denk dat de grotere en waar veel te doen is duurder zijn dan de wat kleinere campings. Succes ermee!

Geplaatst door: nollie 12.07.2006 09:21
Wij zijn al een paar keer op camping Stel in Roda de Bara geweest, daar staan mensen op seizoenplaatsen. Er mogen geen honden op en de camping is niet het hele jaar open. Voor ons wel een absolute aanrader!
www.stel.es

W.Fischer 14.07.2006 14:01
Het is heel moeilijk,om aan de costas in spanje een jaarplaats te vinden,zoniet bijna onmogelijk! Wij zijn al enkele jaren op zoek naar zoiets!Een manier om eraantekomen is,zelf op de campings gaan kijken of er ev.een caravan te koop is van een particulier!Wij hebben het geprobeerd op een camping bij benidorm,en daar vroegen ze voor een straatoude caravan 30000.-euro!Ik denk,3000.-euro voor de caravan en de rest voor de plaats,belachelijk!
Seizoenplaatsen zijn er genoeg,maar die gelden meestal voor de periode van september tot april!Ook verhuur van je caravan aan derden is meestal niet toegestaan!

wil 09.01.2007 21:30
welke omgeving wil je ??/

W.Fischer 12.01.2007 09:27
Hallo Wil,
Wij zoeken iets in Andalusia!Hoeft niet aan zee te liggen!