Forum Onderwerp - Bella Terra in Blanes - accomodatie vraagje (Gesloten voor reacties)

Mariëlle 06.08.2006 13:54
Hallo,

wie heeft er ervaring met de bungalows die je kunt huren op Bella Terra. Volgens de plattegrond hebben de 6 persoons huisjes bedden van slechts 1.85 lang, en de (kleinere) 5-persoons bedden van 2.00. Nu is mijn man vrij lang, maar wil ik ook voor mijn moeilijke slapers van kinderen een beetje vrijheid met het aantal slaapplaatsen. Is er iemand die mij wat kan aanraden?

margreet 06.08.2006 22:17
Kan je alleen wat over de 5-pers vertellen. Het tweepers bed is geen 2.00, iets korter,het zal inderdaad tussen de 1.85 en 1.90 liggen. Het bed zit strak tegen de achterwand aan, je kan er dus ook niet overheen met je benen.(Voor mijn man, zelf 1.86, is het bed ook te klein). Je kan aan beide kanten van het bed de slaapkamer in. De andere bedden zijn ook die maat;80x185-195. Mijn kinderen, toen 14 en 12, hadden geen moeite met de lengte van de bedden. Er was 1 stapelbed en 1 "gewoon" bed.In de 5-pers. zit airco, das toch ook wel erg lekker. Dit maakt de keus misschien wat makkelijker.

Ellen 06.08.2006 22:44
Nou neem ik aan dat jullie campinggsverhuuraccomodaties kennen met grotere bedden.Vertel.We zoeken gewone campings klein,middel,groot in Spanje-Costa Brava- of Zuid Frankrijk,maar ik ben niet anders gewend dat mijn man met zijn lange benen tegen kastdeur aan ligt,wel zo,n 20 cmuit bed steekt, hij is groot 1.97,maar dat worden tegenwoordig heel veel mannen,jongens,wij waren er heel lachoniek,makkelijk onder,hij slaapt buitenboord of scheef,mag de pret niet drukken,maar ben weleens benieuwd waar de grotere bedden zijn.

Mariëlle 07.08.2006 08:53
Nou, het is niet zo dat we nu alleen maar grote bedden gewend zijn, hoor. Maar omdat ik op de plattegrond zag dat de andere types 2.00m bedden zouden hebben, dacht ik dat het misschien wel eens lekker zou zijn als hij wel gewoon met zijn hele lijf in bed kan liggen. Maar net als bij jullie komt het er bij ons ook meestal op neer dat de voeten van mijn man buiten bed bungelen! Nu moet ik zeggen dat we voorheen vaak in appartementen zaten en dan vaak wat luxere en dan viel het meestal wel mee.