Forum Onderwerp - publiek bella terra (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: carin 19.08.2006 00:50
Wij horen nogal veel over campings in dit stukje Spanje. Wij zijn erg benieuwd of dit een echte gezinscamping is. Op andere campings in de buurt hebben wij wat slechte ervaringen gehad met Brabo's [met grote families tegelijk op een camping] Frans Bauergehalte en tattoo's. Dat is niet echt ons ding, maar ieder het zijne. Hoe is dat op Bella Terra? En welke leeftijdsgroep kinderen komt het meeste voor? Graag reakties!

Geplaatst door: Dirk 30.08.2006 16:52
Wil je rust , kalmte en "normaal" volk. las palmeras in sant pere pescador.

anita 01.09.2006 10:12
Wij stonden in 2005 op Bella Terra. Het is een normale spaanse campings, wel veel nedelanders. Wat jij aangeeft hebben wij niet meegemaakt. Het grootste deel is ouders met een pubers en dan jongere broertje(s)of zusje(s.
Twintigers, dertigers, veertigers, vijftigers ook zestigers.

Geplaatst door: brabo 01.09.2006 12:35
ik voel mijn eigen aangesproken...ik ben een brabo maar absoluut niet het soort brabo waar jij het over hebt.....wil je aub niet alle brabo's over 1 kam scheren...dank u

Geplaatst door: carin 01.09.2006 22:16
Hoi BRABO!!
Bij deze mijn excuses, je hebt helemaal gelijk. Ik hoop van harte ook andere brabo's tegen te komen dan dat ik beschreven heb. Maar een paar keer was het echt prut. In mijn familie zijn ook wat Brabanders, die voldoen ook niet [gelukkig] zoals er stond in mijn berichtje. dus sorry!