Forum Onderwerp - hondje mee, waar ging u naartoe? (Gesloten voor reacties)

wilma 27.08.2006 13:56
wie weet een leuke camping voor ons??
in de buurt van een leuk dorpje, liefst op loopafstand van de camping.
wij gaan met 1 klein hondje en tieners.

tineke 27.08.2006 20:13
wij zijn met hond en tieners naar Cala Llevado in Tossa del Mar geweest. Je kunt lopend naar het dorp, maar dat is een wandeling door het bos van ongeveer 35 min.

meyer 30.08.2006 08:14
Wij, en zeker onze hond, hebben genoten op camping Laguna. Vlakbij de plaats Empuria-Brava,kijk eens op http://www.geocities.com/straver/camping/

Denise 11.09.2006 14:58
Wij zijn naar Empuriabrava geweest en de camping heet Internacional Amberes. Aan het strand, waar de hond gewoon mee kon en lekker kon zwemmen in de zee. Het zag er spektaculair uit in de hoge golven, hahaha! En ook op de camping is de hond zeer welkom. In de buurt zit een rivier met een kiezelstrand waar de hond in zoet water kan zwemmen, kortom een aanrader voor de hond!

anita 12.09.2006 15:40
Ik had een vraag van mijn zus over hun hond naar een camping gestuurd en kreeg als reaktie:
Honden op het strand zijn in heel Spanje verboden.

berny 12.09.2006 19:18
Tik maar eens op snelzoeken onder La Presalla, in Esterri d'Aneu - daar waren wij enkele jaren terug - ik heb dat besproken op deze site. Niet aan de kust, maar midden in de Pyreneeen, weer eens wat anders; geen Nederlandse kolonie daar.

berny 12.09.2006 19:24
Laat ik nu net op hun website lezen dat met ingang van 2007 honden verboden zijn...hoewel het de vraag is of dat voor b.v. kleine honden ook geldt, daar maken ze vaak geen punt van. Wij zaten er destijds met onze hond op eekhoornformaat, en er waren nog meer honden op het terrein.

bea 14.11.2006 12:42
Spaanse Pyreneeën, 2km vanaf het dorp Ainsa en vlakbij het Nationale Park Ordesa, ligt camping Peña Montañesa. Een schitterend natuurgebied in de bergen. Honden zijn op deze camping welkom, ook in de verhuurobjecten (bungalows/mobilhomes). Vlak bij een rivier waar ze heerlijk kunnen vrij rondlopen en zwemmen. Verder is er een gidsenteam voor sportieve activiteiten: quads, canyoning, raften, paardrijden, paintball etc. Mooie wandelingen in de bergen, animatie voor de kleintjes. Een aanrader!