Forum Onderwerp - huren van particulieren (Gesloten voor reacties)

assie 04.09.2006 11:42
Wij zoeken voor volgend jaar (hoogseizoen)mensen die ons hun chalet/mobilhome/stacaravan willen verhuren.Het betreft 2 weken (misschien 3).De campings zijn La Balena Alegra 2 of Las Dunas aan de Costa Brava,Spanje.Twee volwassenen en twee kinderen (19 en 16 jaar)roken niet en hebben geen huisdieren.Wie kan ons helpen?
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Assie.

Geplaatst door: Mieke 05.09.2006 13:43
Het spijt me voor je maar op deze campings zijn geen particulieren met sta-caravan, huisjes e.d. Alles is van de camping zelf. We zijn zelf op la Ballena geweest dit jaar (in een huisje). We zijn naar Las Dunas gelopen om daar te kijken. Je kan alleen van de camping huren.

Geplaatst door: bibi 05.09.2006 14:06
misschien dat het niet is wat je zoekt,maar het komt wel voor dat mensen er een seizoensplaats hebben met een toercaravan.Op marktplaats en speurders.nl zie je dan de advertentie's van het huren.

assie 05.09.2006 14:16
Marieke en Bibi bedankt voor jullie antwoord.Ik vreesde al zoiets.Zijn zelf ook op de campings geweest toen we op amfora stonden maar toen hebben we er niet op gelet.Mijn hoop was dus gevestigd op mensen die daar misschien een chaletje hadden gekocht en daar zelf niet altijd gebruikt van maken.Tourcaravan is geen optie ivm loopproblemen,maar bedankt voor het meedenken.
Assie.(die 130 euro per nacht buiten proporties vindt).

Ellen 05.09.2006 14:33
Assie

Soms is van particulieren huren op dit soort bekende campings helemaal niet zo voordelig.Ik heb zelf alleen in Ned ervaring,op bekende,drukke campings durven particulieren best wel wat te vragen of de kosten gaan om hoog door schoonmaak verplicht,beddegoed verplicht,dingen uit handen geven aan camping ect,ik schrok ervan,wel ben ik in Ned op wat kleine campings wat particulieren tegen gekomen en ook leuke campings hoor,die goed te doen waren.Mijn ervaring is dat al deze bekende,grote campings aan de Costa of bv Franse kust rustig op 2 week over 1800 euro zitten,die schrap ik echt,wel weet ik misschien alternatief camping Las Palmeras in dezelfde plaats en nabij Las Dunas-disco-zie mijn en andere meningen,voor jullie is een estudio met dat mooie weer in hoogseizoen en 2 jongens die hun eigen gang gaan wel te doen,maar zou wel met slaapgebeuren afspraken maken.Je hebt een bedbank en achter keuken halve muur met soort bamboe rolschermpje 2 persoonsbed.Fijne nette keuken,kleine nette douche met alles,maar het super mooie schone sanitair zit er vlak achter-een genot-.leefruimte binnen is niet groot,maar ook niet nodig,klein terasje van steen met muurtje erom,NADEEL,niet echt ruimte om echt op gras of ligstoel in de zon te liggen,maar strand en zwembad met gratis ligstoelen zijn heerlijke vervangers,mobielhomes zijn netjes en ook redelijk betaalbaar.
Succes

assie 05.09.2006 15:15
Ellen,jij ook bedankt.Ik ga eens ff spitten,ziet er leuk uit.
Assie

wilmav 05.09.2006 16:02
Heb je al bij Camping Laguna geïnformeerd ? Ook zij bieden zelf stacaravans aan. Qua prijzen valt het mee. De camping ligt aan de zee en is goed begaanbaar voor minder validen.
(je zit dan aan hetzelfde strand als bij St. Pere, alleen wat verderop)
Succes !