Forum Onderwerp - camping voor jeugd (Gesloten voor reacties)

Kristine 06.09.2006 20:24
Na jaren Frankrijk,dit jaar Kroatie, zijn we op zoek naar een camping in Spanje.
Onze jeugd vraagt echter vooral naar watersporten zoals er zijn snorkelen,waterfietsen,tube,banana en voor de oudste is er de vraag naar verhuur van waterscooters en boten.Is dit mogelijk en op welke campings?Liefst niet verder dan 1300km vanuit Brussel.
Graag wat hulp want de keuze is moeilijk.Alvast bedankt.

assie 07.09.2006 10:57
Kristine,kijk eens naar Camping Nautic Almata,erg geliefd bij watersportliefhebbers.
Assie.

Geplaatst door: Mieke 07.09.2006 11:05
Als je heel graag wilt snorkelen, kun je volgens mij beter iets zoeken in de buurt van Playa d'Aro, Palamos, Tossa de Mar. Daar heb je veel meer kleine baaien met veel rotsen. Daar zie je echt meer als bijv. in de baai van Rosas. Overigens is camping Nautic Almata wel een hele leuke camping. Net als Las Dunas, l'Amfora, La Ballena Alegre 2. Aleemaal zeer geschikt voor de jeugd. (veel leeftijdgenootjes.

kristine 07.09.2006 16:21
Bedankt,aan deze campings hadden wij ook gedacht.Rest mij wel nog de vraag of je er aan de stranden kan waterscooters of waterski's huren.
Onze oudste zoon is 17 en moest hiervoor in Kroatie 18 zijn en zou het volgend jaar zeer graag doen vandaar.
Is er op deze campings aan het strand ook zoiets als bananaboot of watertrampolines?dit dan weer voor de jongste en zijn nichtjes(15,14,9jaar)Groetjes

Geplaatst door: bibi 07.09.2006 16:29
bij l'estartit is er banana en een soort van motor banden en ook waterfietsen en jetski's.hier zit je ook dichtbij de baaien om te snorkelen en de medes eilanden liggen in zee bij estartit waar je ook met een boot heen kan varen om de snorkelen.

WilmaV 07.09.2006 21:32
Ik sluit me helemaal aan bij Bibi. Zowel voor de activiteiten als bananenboot, jetski's ed en het snorkelen zit je erg mooi in l'Estartit. Een mooi groot zandstrand, met vlakbij de rotskust en Medeseilanden om geweldig te kunnen snorkelen.
Bovendien is het een levendige plaats, met meerdere campings.

tineke 23.12.2006 17:10
Ook in Tossa zit je goed. Op het grootste strand van camping Cala Llevado zit een duikschool, verder gaat er een bananenboot, je kunt zeilboten huren etc. vanaf de andere 3 strandjes kun je ook prima snorkelen.
De jeugd treft elkaar 'savonds en overdag op het strand of in de loungeclub bij het grote strand.