Forum Onderwerp - camping king's (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: naamloos 10.09.2006 11:14
Is er nog iemand die dit jaar op camping king's is geweest. Eventueel met vacansoleil.
Zou iemand mij meer kunnen vertellen over deze camping. Is de camping op loopafstand van de zee en is er op deze camping ook voor de jeugd nog iets te doen. Omgeving van de camping. Is er op loopafstand een leuk plaatsje om naar toe te gaan? Waar b.v. 's avonds ook nog iets te doen is. Is het een grote camping of valt het mee? Graag veel informatie.

dick 10.09.2006 19:34
http://www.campingkings.com/index.php?lang=en&page=info
Kings is een heerlijke camping, gelegen op de rand van Palamos in het plaatsje La Fosca. Het is geen megeagrootte camping maar ook geen kleine. De camping wordt door diverse nationaliteiten bezocht en ik denk ca 20% nederlanders. Via de zijpoort wandel je door La Fosca, klein maar leuk dorpje, naar het strand ca 200 m afstand. Rond La Fosca liggen enkele mooie fijnzandige zandstranden. De camping is goed verzorgd, weinig/ geen stof, vlak dus geen geklim, goed bereikbaar met de auto/caravan. En voor de sportieve wandelaars ligt Palamos op ca 2km afstand. Wat er voor de jeugd is weet ik niet, maar er is wel bowling etc. In het dorpje is 's avonds in het hoogseizoen van alles te doen. Wat mij betreft een aanrader.