Forum Onderwerp - gezocht: spaanse camping waar veel nederlandse kinderen komen in de leeftijd tot 12 jaar (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: monique 30.10.2006 18:55
Ja ik weet het, het is eigenlijk heel erg om een camping leuk te vinden waar veel nederlanders komen maar wij zoeken dat wel, de cultuur snuiven we buiten de camping op maar de kinderen vinden het erg leuk om nederlandse vriendjes en vriendinnetjes te vinden in de vakantie.
wie heeft ervaring met een leuke camping voor kids tot 12 jaar?
alvast bedankt voor de reactie(s)

Ellen 30.10.2006 22:46
Waar in Spanje,het is groot hoor.Meeste mensen denken vaak aan Costa Brava,is ook mooi en veel cultuur te beleven en wees gerust juist daar is het op de toerist en ook de met name de Ned gericht,de vele campings aan zee die je dan bv uitzoekt op jullie eisen bv zwembad,animatie ect zullen vele Ned kinderen hebben in hoogseizoen,zeker weten.

Succes

Geplaatst door: monique 31.10.2006 22:29
ik bedoel een camping aan de costa brava of costa dorada, het is niet de eerste keer dat we daarheen gaan en hebben dan ook al eens een camping met veel tieners getroffen en nauwelijks kinderen van de leeftijd van onze kinderen, ook al eens op een camping gestaan waar nauwelijks nederlanders komen , vandaar mijn vraag.
wie heeft een leuke tip?

Ellen 01.11.2006 07:31
in Sant Pere Pescador vonden wij Las Palmeras super,die vonden wij zelf erg fijn voor jongere kinderen erzijn ook veel grotere campngs die daar bij de jeugd erg gewild zijn bv Las Dunas en nog aantal,maar die vonden wij zelf met kinderen van 3 en 6 te massaal.

Geplaatst door: monique 01.11.2006 11:54
bedankt Ellen , ik ga het eens bekijken.
alle ideeen blijven welkom.

anita 01.11.2006 13:47
amfora en cala gogo.
verslag vd campings http://home.planet.nl/~geest357/home.htm

daphne 01.11.2006 15:39
Monique, ik denk ook dat Las Palmeras in St Pere Pescador echt bij je wensen aansluit. Supercamping, zijn we afgelopen zomer 2 weken geweest veel kinderen tot ongeveer 14 jaar. Geen mega-gedoe in vergelijking met campings in de buurt, en sanitair is perfect, superschoon.

Gr. Daphne

Geplaatst door: monique 01.11.2006 20:08
bedankt voor jullie reacties!
de website ziet er erg mooi uit, is het zwembad groot genoeg? en hebben jullie nog advies waar op de camping te reserveren,
of mag je een plaats zelf uitzoeken bij aankomst?
hebben jullie via de camping zelf gereserveerd of via een organisatie , wij hebben een eigen caravan.

Geplaatst door: monique 01.11.2006 20:11
anita, ik heb je website al geruime tijd bij mijn favorieten staan , ik denk dat ik amfora te groot vind .cala gogo ga ik nog even bekijken.

Ellen 01.11.2006 21:35
Het zwembad en de aanleg,een soort binnentuin met gratis ligstoelen is super mooi aangelegd,maar niet super groot,weet niet hoe druk het is in hoogseizoen wij waren er in voorjaar 2005.De site en folder zijn zeer realistisch,zo is het gewoon en inderdaad het sanitair is mooi en super schoon.Volgens mij werken ze niet met organisaties,maar op de receptie werkt een man met Ned achtergrond en ze spreken allemaal goed Engels.Wij hadden 1 van de weinige huurobjecten,dus plek weet ik niet helemaal zeker,maar geloof dat je gezien vanaf de receptie dus richting strand nogal eens last had van harde wind en geloof dat daar ook weinig boompjes stonden voor at beschutting.Overal sta je goed ivm sportvelden,uitgang strand en naar zwembad gewoon omdat het niet zo groots is.

Succes,Ellen

Geplaatst door: Ingka 02.11.2006 08:00
Wij hebben per mail gevraagd of ze ons een plattegrond konden sturen met plaatsnummers. Dezelfde dag nog hebben ze die ons per mail gestuurd. Aan de hand hiervan hebben we een aantal voorkeursplaatsen opgegeven. Deze waren echter al bezet (2e en 3e week van juli). Ze hebben ons toen een alternatief gegeven waarbij rekening is gehouden met onze voorkeur. (grote plaats met schaduw. Op alles is door hun snel en correct gehandeld.

Geplaatst door: monique 02.11.2006 16:14
ellen ,daphne en ingka bedankt dat jullie zo je best doen, ik ga binnenkort mailen of ze in onze vakantieperiode nog plaats hebben.

Geplaatst door: daphne 02.11.2006 19:22
Monique, wij zijn er in de 2e en 3e week van juli op de bonnefooi heen gegaan, dus over reserveren weet ik niets behalve dan dat de camping gauw volgeboekt zit maar ze houden daar altijd plaats vrij voor niet reserveerders.

Geplaatst door: monique 03.11.2006 13:10
zonder te reserveren vind ik eigenlijk het fijnste van kamperen, alleen hebben we dat nog nooit gedaan aan de middelandse zee,(in het hoogseizoen) je neemt toch een risico dat je maar een paar dagen kan blijven of dat alles vol is omdat het zo'n populair gebied is.