Forum Onderwerp - camping gezocht met uitgaan/disco's op loopafstand (Gesloten voor reacties)

Anne 15.11.2006 13:09
Wij zoeken voor komend zomer een camping in Noord-Spanje aan zee.
We gaan met 2 volwassenen en 3 kinderen van 17, 17 en 19 jaar.
Wij (ouders) zoeken camping met redelijk grote plaatsen in een mooie omgeving, er moeten bij de caravan 2 bijzettenten kunnen worden geplaatst. De camping mag best wel groot zijn, graag ook zwembad en liefst voorbij de baai van Rosas.
Onze kinderen willen graag op eigen houtje uitgaan. Campingdisco's stellen vaak niet zoveel voor en ze willen dan ook graag op loopafstand van uitgaansgelegenheden en disco's zitten.
Heeft iemand tips?

anita 15.11.2006 14:00
Bella Terra, 5 minuten lopen uitgaangelegenheden. Je hebt er op de camping geen last van

verslag op http://home.planet.nl/~geest357/home.htm

Margreet 15.11.2006 17:34
Bella Terra of El Pinar, naast Bella Terra gelegen, in Blanes. Op 5-10 min loopafstand van uitgaangsgelegenheden/disco's

Geplaatst door: daphne 16.11.2006 08:15
Dan is Las Dunas denk ik de camping voor jullie. Aan zee en bij de ingang van de camping een grote discotheek.
Hoe de camping er zelf uitziet weet ik niet, maar van horen zeggen moet die erg mooi zijn.

Geplaatst door: mieke 17.11.2006 11:00
La ballena Alegre 2 in Sant Per Pescador heeft een eigen discotheek "Moby Dick'. (vanaf 15 jaar) en de camping ligt direct gelegen aan camping Las Dunas waar een hele grote discotheek is "Fata".(vanaf 16 jaar). Deze schijnt helemaal "hot"te zijn. Deze is goed te belopen via de camping. Ong. 15 min. Alleen deze campings liggen wel in baai van Rosas.

Res 19.11.2006 13:51
Las Dunas
Jaren geleden zijn we een paar keer naar deze camping geweest, onze kinderen waren toen nog klein.
Deze zomer gaan we sinds jaren, weer voor het eerst naar deze camping. Onze inmiddels 18-jarige dochter wil graag nog een keer een strandvakantie met een superdisco (Fata), manlief wil graag surfen, de andere puber (15) hoeft alleen maar een internetverbinding ;-))
En ik? Zon, strand, mooi weer, luieren, schoon sanitair, alles is te koop op de camping, de kinderen willen nog steeds graag mee en ieder heeft het naar zijn zin. Wat wil ik nog meer. 't Is alleen zo'n lang eind rijden.

Geplaatst door: Anne 20.11.2006 14:22
Vast bedankt voor jullie reakties. Gisteren al een beetje rondgekeken op internet en Belle Terra en Las Dunas leek ons allemaal wel wat.
Wij zijn wel een beetje huiverig voor de baai van Rosas omdat daar altijd toch wel veel wind staat. Daarom willen we dus liever iets zuidelijker.

Geplaatst door: monique 20.11.2006 16:24
ik zou voor camping castell montgri bij estartit gaan, in estartit kun je leuk uitgaan en ligt op loopafstand. op de camping zijn kleine en wat grotere plaatsen . mischien weet iemand anders op dit forum wel op welke plaats je 2 bijzettenten kwijtkunt.

toos 22.12.2006 10:18
Hallo Anne,

Ik zie dat je campings zoekt voor pubers met disco en alles wat erbij komt.Wij zijn 1 jaar(2004) op Las Dunas geweest en het jaar erna naar El Delfin Verde(2005) en dit jaar naar Nautic Almata.Als ik zou moeten kiezen,kies ik weer voor Las Dunas,(daar heb ik nu ook weer besproken)omdat daar de discotheek tegen de camping aan ligt.We hebben slechte ervaringen met de wind in dit gebied,elk jaar veel gestuif( soms wel 5 dagen achteralkaar) en geklapper van de tenten en je kunt dan ook niet naar het strand,stuift te veel.Wij hebben een dochter van 18 en 2 zoons van 15 en 13, en die vinden het geweldig op Las Dunas!

Hoop dat je wat hebt aan mijn ervaring
MVG Toos

P.S.Als je van la Ballena Allegre naar de disco van Las Dunas gaat moeten ze langs een slingerweg in het donker lopen.

Geplaatst door: ivan 15.01.2008 18:01
ben in 2007 naar las dunas geweest met de kids dit is een super de luxe camping met alles erop en eraan en de sanitaire gebouwen worden continu ge kuist
de disctheek fata morgana is de grootste en ligt juist aan de camping deze is volledig geluidsdicht dat weet ik zeker uit ervaring hadden er niks last van
let wel op zeer streng bewaking op campingkwa geluidsoverlast snachts maar ik persoonlijk vond dit goed je moet tenslotte ook rekening houden met anderen en niet alleen met jezelf.
wij gaan zeker terug.ach ja wij hadden comfort plus plaats in zone B eloof me dit zijn de beste plaatsen en liggen ook centraal tegenover alles wat er is.

veel plezier ivan gitta en de kids

Geplaatst door: willem 15.01.2008 21:01
la masia in blanes

wil 16.01.2008 15:06
Ik zie dat de oproep al van eind 2006 is, maar toch als je kiest voor de Baai van Rosas, zal ik gaan voor Laguna Castello D'empuries (empuriobrava) heeft alles wat u omschrijft en via privé strand naar uitgangsgelegenheid.

Alleen in die regio vaak veel wind (stormbanden must) gezandstraald op strand behalve in 2004 daar geen last van gehad,althans niet van zandstralen op het strand maar wel van storm op camping ook in 2005 en 2006 deze wind gehad maar is normaal daar in deze buurt.

Zijn in 2007 stukje verder afgereist naar Blanes, geen harde wind op strand, en alleen wat wind op de camping omdat we precies op een hoek stonden waar de enigste plek met wind op de hele camping. ( gelukkig geen stormbanden wind).

Gaan er in 2008 wederom heen dus geen winderige vakantie meer, overigens is Blanes een hele goede uitgaansgelegenheid waar veel te doen is, en ligt ongeveer 7 á 8 km van Lorret de Mare dus voor de kids altijd wel wat te doen.