Forum Onderwerp - plaats op las palmeras (Gesloten voor reacties)

mir 20.11.2006 17:01
Voor het eerst dit jaar naar Spanje. Onze keuze is gevallen op camping las Palmeras. Volgens de meningen een camping die goed bij ons past.
Na wat mailverkeer hebben we nu een optie lopen. Deze optie geldt voor plek P24.
Voor de mensen die al eens eerder op deze camping zijn geweest: Wat voor een soort plek is dit? Ik heb een brochure met een plattegrond, maar hier staan geen plaatsnummers op. Waar op de camping kan ik deze plek vinden?
Ik heb de camping al gemaild over deze vraag, maar tot op heden nog geen bericht terug ontvangen. Heb misschien al teveel gezeurd (grapje).
Hopelijk kan iemand op dit forum mij verder helpen.
Alvast hartelijk dank

Ellen 20.11.2006 21:22
Zover ik nog weet is het vrij voorin,wij hadden nl huuraccomodatie.Recht achter receptie zeg maar,lijken me fijne plekken,wat boomerij,richting strand en iets aschter de studio,s zijn veel plekken met weinig grotere-oudere begroeing.Je zit nabij zwembad waar ook restaurant en bar zijn,speeltuib en sanitair.Er staan wel wat vaste klanten,maar geen last van gehad dat ze duidelijk aanwezig waren.Verder is het doordat het niet zo groot is,ook prima te lopen naar sportveld en strandingang.Gewoon doen,je kunt toch niet alles uitkienen en of dat zo leuk is...........camping is geweldig.

Succes

daphne 21.11.2006 19:06
Hallo Mir,

ik heb er even de plattegrond bijgepakt en als je zelf de plattegrond uit de brochure erbij neemt ligt plaats 24 in het vak naast de winkelwagen, helemaal rechts op de kaart (het vak die aan de rechterkant schuint loopt) op de hoek precies tegenover de brandblusser en het watertappunt. Zoals het op de kaart eruit ziet is het geen grote plek maar wel een rustig hoekje.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo.

Gr. Daphne

Ellen 21.11.2006 19:43
Hallo

Ik heb de brochure ook nog,mijn info van hier boven klopt ook.En inderdaad dat is een vrij rustige hoek,achterkant van winkeltje,receptie kun je langs lopen kom je bij huis eigenaar en daarnaast ligt een stukje camping,het is geen veldje ofzo,maar de campinggrensloopt in die vorm.

Geplaatst door: Ingka 22.11.2006 08:49
Op hun site (onder informatie) staat dat ze van 16/11 t/m 03/12 vakantie hebben. Vandaar dat je nog geen bericht terug ontvangen hebt.

Geplaatst door: mir 22.11.2006 20:58
Allen alvast hartelijk dank voor jullie reacties. Hier kan ik wat mee. Hopelijk is de plek groot genoeg voor het aparte tentje van onze kinderen.

john 28.11.2006 16:41
als het de plaats is waar wij gestaan hebben word je daar niet vrolijk van ;), wij stonden achterkant winkel en gelijk aan de doorgaande weg, gescheiden door een rij coniferen, naar het strand, hele dag lawaai van de koelvennen van de koelmotoren van de winkel, s.ochtends om 7.00 uur werd de winkel bevoorraad wat ook een hoop lawaai met zich meebracht, dus als je voor rust komt zou ik je deze plek niet aanraden, ondanks dat het camping van het jaar was, hebben wij alsFrankrijk gangers er geen leuke vakantiegehad, sanitair is wel kraakhelder, en heel veel mensen die er al jaren komen dus voor kinderen die er voor het eerst komen was er voor onze kinderen van 10 en 14 moeilijk aansluiting te krijgen

Ellen 28.11.2006 19:56
Jammer zeg.Wij hadden stacaravan bij de estudios,dus geen geluidsoverlast,nu is het maar klein winkelte maar kan me er wat bij voorstellen.Wij waren er ook voor het eerst en wij en de kinderen hebben het super gehad.Aansluiting genoeg.Wat kan het verschillen he.