Forum Onderwerp - met pubers naar spaanse pyreneeen (Gesloten voor reacties)

hanna 06.12.2006 21:25
Wij willen met onze puberdochters naar een liefst kleinere camping (100plaatsen)in de pyreneeen met zwembad waar ze leeftijdsgenoten uit ook NL kunnen ontmoeten. Wij ouders willen graag een mooie plek en omgeving.Wie heeft een tip?

Geplaatst door: ® karla 06.12.2006 22:04
ik weet niet wat je zoekt maar ik vind dit hele mooie plaatjes http://www.klokkendokter.com/sanmarcial/sanmarcial.htm

hanna 07.12.2006 09:09
Karla. dit is een geweldige tip. Dit gaat het ws. wel worden deze zomer.Bedankt!

hanna 07.12.2006 09:12
Andere tips blijven welkom natuurlijk!!!! Want het is echt een hele kunst om te vinden wat wij met ons gezin zoeken.

petra 07.12.2006 10:34
Als je dochters 'n beetje sportief zijn, zou ik de Río Noguera Pallaresa aanraden. In Sort is een camping op loopafstand van het dorp. Daar zitten over het algemeen vrij veel Nederlanders (wildwatervaarders). Raften op de Pallaresa is een belevenis. Verder stroomopwaarts is het Parque Nacional de Aigues Tortes. Prachtige wandelingen zijn daar mogelijk.
Onze kinderen zijn nu 9 en 11 jaar. Over een paar jaar gaan wij hier zeker weer eens naartoe.

petra 07.12.2006 10:50
Nadat ik de tip over Sort had geplaatst, bekeek ik de site van Klokkendokter. Deze camping ziet er inderdaad zeer goed uit! Voor komende zomer wilden we ook die kant op gaan. Ik had de camping in Puyarruego al in gedachten, maar dit is denk ik ook een goede keus!