Forum Onderwerp - kim's camping llafranc (Gesloten voor reacties)

J. Mandos 12.12.2006 10:36
Wij zijn op zoek naar een camping in de Costa Brava, geschikt voor pubers. Vorig jaar in Toscane geweest op een camping waar niks te doen was voor de" kids"van nu 14 en 16 jaar. Als er maar een disco vlakbij is, is het al goed.Hoeft niet perse op de camping te zijn, als het maar te lopen is. OOk het dorp vlakbij voor ons, de ouders, zou leuk zijn. Kims camping is ons aanbevolen, kan echter weinig over de omgeving vinden op de site. Wie kan ons helpen?groetjes Jolanda

Joke 12.12.2006 13:57
De camping ken ik niet, maar wij zijn afgelopen jaar in Llafranc geweest, in een appartement. Llafranc is een klein dorpje, met een kruidenier, bakker, apotheek, en wat souvenirwinkeltjes. Er zijn restaurantjes met terrassen, maar volgens mij geen disco. Wij gaan er volgend jaar juist weer heen omdat het redelijk rustig is.

Jolanda 13.12.2006 08:51
Joke, bedankt voor je reactie. Dit is eigenlijk dus precies wat wij, ouders ,zoeken, maar onze kids willen dus wel een disco in de buurt. Deze schijnt ergens op het strand te zijn, vlakbij de camping, maar ik moet dit dus eerst zeker weten, omdat zij het vorig jaar niet naar hun zin hebben gehad. Ik wacht dus nog eventjes af, groetjes Jolanda

Joke 13.12.2006 13:56
Inderdaad, een heerlijk dorp voor ouders die rust zoeken. Hoewel onze 19-jarige dochter en haar vriend het er ook heerlijk vonden (ze gaan volgend jaar weer mee) maar die houden niet van disco.
Het strand bij Llafranc is maar klein (een baai) en ik weet zeker dat daar geen disco is. In de buurt van camping la Siesta in het naast Llafranc gelegen dorp Calella de Palafrugell schijnt wel een disco te zijn, maar daar weet ik verder niets van.

dick 13.12.2006 20:47
In llafranc is 1 x per week een buitendisco met een ongelofelijke ****herrie. Spanje is niet zo discoachtig; ik heb ze alleen, zoals wij ze kennen, in deze streek gevonden in playa 'd aro. Kim ligt op loopafstand van Llafranc waar altijd wel iets is te beleven.

Jolanda 15.12.2006 14:35
Bedankt voor je reactie Dick, waarschijnlijk gaan we maar op zoek naar een andere camping, Jolanda

henk van der hoek 02.01.2007 22:52
Kim;s Camping is een leuke camping op loopafstand van het strand. De bar gaat om 1.30 uur dicht en er is een paar keer disco op de camping.
Camping Begur is ook fantastisch maar minder geschikt voor pubers, de bar gaat om 24.00 uur dicht, wat toch aan de vroege kant is vooral voor jongeren. De disco is vooral voor kleinere kinderen bedoeld zeg maar van 8 tot 14 jaar. Camping Begur is dus rustiger. Jongeren hebben er wel een soort hangplek en mogen in de open lucht slapen op het voetbalveldje ( wat uit zand bestaat en waar hun slaap vochtig van de mist worden, maar wel veel lol met elkaar zonder anderen te storen. De nachtwaker is erg streng en geen type om mee in discussie te gaan. Hij loopt de hele nacht over de camping en zorgt dat iedereen rustig kan slapen. Enig nadeel is de haan die 's ochtend om 5 uur begint te kraaien. Maar daar wen je snel aan ...