Forum Onderwerp - Cala Gogo - Calonge / Platja d'Aro (Gesloten voor reacties)

Marleen 06.01.2007 19:37
Wij willen voor deze camping reserveren en wie is hier eerder geweest en kan de volgende vragen beantwoorden:
- Welke plaatsen zijn geschikt voor eigen caravan, slaaptent en liefst een beetje rustig en in de schaduw gelegen (er staat een plattegrond op de campingwebsite www.calagogo.es)
- In de folder staat dat je voor 2e tent extra moet betalen, wordt hiermee het 1e slaaptentje van de kinderen bedoeld of het (evt.) 2e slaaptentje?

dick 06.01.2007 22:19

anita 06.01.2007 22:46
Mijn mening staat ook bij de link. Alleen hanteert CG geen paden meer.
Een grote plaats is 101 en 103, staan onder afdakjes. Dat geldt trouwens voor alle plaatsen die in vak 6,ondergedeelte onder het zwembad staan.Ze liggen ook aardig rustig omdat het een doodlopende weg voor auto's is.
Niet opgeven, ik heb nog nooit een tentje opgegeven.
Wij gaan trouwens ook weer naar Cala Gogo

Marleen 10.01.2007 15:02
Ik had inderdaad de meningen al gelezen en kon via de plattegrond de paden niet vinden. Ik wist niet dat dat veranderd was, maar weet nu ongeveer waar ik zoeken moet.
Alvast bedankt voor jullie reakties.
Anita, jij hebt nog nooit tentjes opgegeven? Werd dat dan niet gecontroleerd? Ze zijn inderdaad op sommige campings behoorlijk aan de prijs.

Anoniempje 18.01.2007 11:24
Weet iemand misschien of er ook iets te doen is op deze camping voor de jeugd rond de 16 jaar!? misschien een discotheek op de camping of in de buurt? En hoe is de andere animatie voor die leeftijd op de camping?

Liefs Pleuni

anita 18.01.2007 19:33
Marleen ik kampeer denk ik al 15 jaar met bijzettentjes, soms wel 3, ik heb ze nog nooit opgegeven en het is ook nooit gecontroleert.

Miss verkiezingen, disco avonden , sportwedstrijden en diverse optredens.
Discotheken in Playa d'aro

Lees ook maar eenszoover.nl/spanje/catalonie_costa_brava_en_costa_dorado/playa_daro/cala_gogo/camping

Marleen 23.01.2007 12:58
Allemaal bedankt voor de reakties.
Vrijdagmiddag gebeld en de periode dat wij willen: gedeeltelijk vol!
Inmiddels geboekt bij de buurman, International de Calonge.

anita 23.01.2007 15:47
marleen die camping is ook goed,daar stonden mijn zoon + vriendin ook omdat cala gogo ook toen vol was