Forum Onderwerp - camping Berceo (Gesloten voor reacties)

Jan Koopman 08.01.2007 16:10
Wij willen graag meer weten over camping Berceo in spanje. Er was al een mening geplaatst maar er is iets met het adres. Dus deze mensen zijn niet tebereiken. Wel weet ik dat er meer Nederlanders komen. Ik vraag deze gegevens omdat ik niets kan vinden in de ANWB gids van 2006. Ook heeft deze camping geen website! Maar het verhaal stond ons zeer aan . Maar zonder aanrijroute is het toch wat onpraktisch!
Graag uw reacties! Met groeten, J. Koopman

Geplaatst door: harrie 08.01.2007 19:09
www.campingsonline.com/berceo/?idlengua=6

jan Koopman 11.01.2007 14:34
Dank je wel Harry maar ook daar staat hij/zij niet op. Maar gezien de ingezonden mening van iemand die ws een ander adres heeft genomen bestaat deze camping wel degelijk!

yvan 11.01.2007 19:05
hier heb je de site van camping berceo
www.fer.es/campings/berceo.htm
ik hoop dat je hier mee geholpen bent.
groetjes yvan.

Geplaatst door: ® karla 11.01.2007 20:00

Jan Koopman 12.01.2007 17:59
Hartelijk dank voor de tip, Yvan en Karla!
Ik heb de site opgezocht en kon alleen helaas geen prijzen aanrijroute of andere dingen vinden. Wel een paar foto's. Normaal klik je iets aan en dan verschijnen de gegevens maar bij deze dus niet, helaas. Wat ik vragen wilde is zijn jullie daar geweest? Of was deze site van die organisatie bij jullie bekend?

Vriendelijke groet, Jan Koopman

yvan 13.01.2007 09:18
hallo jan
ik ben niet op deze camping geweest.
hier heb ik een organitatie die op camping berceo huisjes verhuren. zie eens op deze website daar vindt je meer informatie op.
zie google berceo.com en klik de link berceo.vakantiehuis.ws aan
en dan is er een link naar deze camping
waar je wel alles kunt aanklikken.
ik hoop dat je hier mee verder kunt.
groetjes yvan

Geplaatst door: ® karla 13.01.2007 20:46
Hallo Jan, Ik ben ook niet op deze camping geweest, maar ik heb een Spaanse Camping gids waar wat informatie in staat. De gids is van 2005. De ligging is op 727 m hoogte. Het gehele jaar geopend diverse voorzieningen en zwemgelegenheid,verhuur van bungalows. Prijzen per plaats hoogseizoen 15 euro en 4,17 per persoon. Het adres is C P 26227.
Je kunt trouwens bij het Spaans Verkeersbureau in Den Haag een landkaart aanvragen waar bijna alle campings in Spanje op staan succes met zoeken