Forum Onderwerp - Cala gogo of Cala Llevado (Gesloten voor reacties)

Els 09.01.2007 20:03
Na vier jaar op Cala gogo gekampeerd te hebben zijn wij op zoek naar een andere camping. Hierbij hebben wij gedacht aan Cala Llevado of Rocca Grossa. Zijn deze campings vergelijkbaar met Cala Gogo.

henk 10.01.2007 09:13
Vergelijkbaar is AMfora

tineke 10.01.2007 15:22
Wij hebben de afgelopen 3 jaar op Cala Llevado gekampeerd en zijn zowel bij Cala Gogo als bij Rocca Grossa geweest. Wij vinden dat Gala Gogo en Cala llevado erg op elkaar lijken. Bij Cala Gogo zitten wel meer verhuuraccomodaties en ik kreeg de indruk dat er meer georganiseerd werd. Cala llevado is wat groener en ruimer van opzet en ligt direct aan zee met meerdere strandjes. Voordeel van Cala Gogo is dat je naar Platje dÁro kunt lopen. Van cala Lllevaod naar Tossa loopt wel een wandelpad door het bos, maar de auto is echt handiger.
Rocca Grossa vindt ik niet vergelijkbaar met de andere 2 campings. Met verbazing heb ik gelezen dat deze camping tot camping van het jaar gekozen is. De hele opzet van deze camping is erg rommelig, de ligging aan de drukke kustweg en nabij het spoor is veel minder aantrekkelijk. Het sanitair vonden wij matig in vergelijk met Cala Llevado, de plaatsen minder fraai, kortom voor ons was deze camping kwalitatief absoluut niet te vergelijken met Calla Llevado.