Forum Onderwerp - kleine camping gezocht aan de Costa Brava (Gesloten voor reacties)

Ineke 10.01.2007 14:56
Wij(2 vijftigers)gaan al jaren in juni naar Frankrijk en willen dit jaar een naar Spanje. We zoeken een camping van ca. 150 plaatsen met een zwembad, schaduw, goed werkende warme douches, broodverkoop en niet te ver van de kust(max. ca. 5 km.)

Ellen 10.01.2007 22:03
Hallo

Ben zelf wel wat jonger en zit in kinderen maar toch denk ik te weten dat dit een hele fijne camping is Las Palmeras in Saint Pere Pescador.Kijk maar eens op de site,het ziet er daadwerkelijk zo mooi verzorgd uit.

Groet Ellen

Jolanda B 11.01.2007 19:44
Camping Neus in L'Escala!! Geweldig, niet te groot, 800 meter van het starnd van Cala Montgo.
Mooie grote plaatsen in een pijnbomen bos.
Dus erg veel schaduw.
Wij hebben er 2 fantastische jaren gehad.
http://www.campingneus.com/

wil 11.01.2007 20:41
hallo Ineke, je vraagt naar een kleine camping in spanje, nu ken ik je verdere wensen niet, alleen niet te ver van zee. ik ga met mijn gezin al jaren naar spanje, nu de laatste 2 jaar samen met mijn vrouw omdat de kinderen zelf op vakantie elders gaan. de jeugd wil wel eens wat anders. elk jaar juli augustus vertoeven wij op camping TER in estartit vooraan in spanje. een kleine camping met 150 a 200 staanplaatsen met schaduw en zon plaatsen, redelijk zwembad klein winkeltje voor de hoognodige bootschappen (brood en melk) kleine intieme bar internet cafe en was en droog machines.
het belangrijkste is voor ons ook het sanitaire, op deze camping een 9 waard. en dan hebben wij als nederlanders ook altijd oog voor de prijs. in het hoogsysoen 16 euro perdag + 3,50 euro per persoon 6 amp stroom ( in juni nog veel goedkoper). de zee, met het mooistestrand van de costa is met de auto binnen enkele minuten te bereiken, ongeveer 2km supermarkt Lidl naast de ingang van de camping, veel bezienwaardigheden in de buurt. http://serviciospro.wanadoo.es/campingter/ kijk zelf maar ( de foto op de site is al van lang geleden toen de bomen nog klein waren en weinig schaduw gaven.

ineke 12.01.2007 18:25
Bedankt voor jullie reacties!

Geplaatst door: Joyce 12.01.2007 20:58
Kijk ook eens naar camping Botanic Bona Vista Kim in Calella de la Costa. Ik denk een heerlijke plek zeker in het voorseizoen.

sandra 14.01.2007 17:06
ga dan naar camping naar playa brava in platja de pals .de caming ligt aan de kust je loopt van de camping zo het strand op. je kunt op de camping heel goed eten .de douches zijn warm en met een goede straal het sanitair is goed en schoon.
je hebt veel schaduw kort om een mooie camping.ook in de omgeving is veel te zien.kijk even op www.playabrava.com
succes sandra