Forum Onderwerp - LA BALLENA ALLEGRE 2 (Gesloten voor reacties)

smeets 20.01.2007 20:56
HOE BOEKEN JULLIE DEZE CAMPING..VIND T ENG OM ZOMAAR VIA HUN EIGEN SITE ZOVEEL GELD TE BETALEN...OF HEBBEN JULLIE GOEDE ERVARINGEN ERMEE....

HOOR GRAAG VAN JULLIE..KAN IK VANAVOND NOG BOEKEN VOORDAT T WEG IS..

GR.K.SMEETS

Geplaatst door: Mieke 21.01.2007 11:06
Gewoon doen! Wij hebben het vorig jaar voor het eerst gedaan. Het is prima geregeld er gaat niets fout. Voor aankomend jaar hebben we vorig jaar meteen een reservering gemaakt en ook dat gaat prima. Vrienden van ons hebben toevallig afgelopen week een reservering gedaan via internet, meteen aanbetaald via credit-card. Helemaal goed gegaan, even je betalingsbewijs uitprinten en klaar is kees. Veel plezier op deze super camping!!

Res 21.01.2007 11:08
Tja, ik weet niet hoeveel je moet betalen. Maar als dat het hele bedrag is, dan zou ik daar ook moeite mee hebben.
Wij hebben 1x het hele bedrag vooruit moeten betalen bij aankomst op de camping (Frankrijk). Zo'n betaal-direct-camping boeken we nooit weer, want het viel ons zo tegen. Waarschijnlijk heeft zo'n camping veel ervaringen met "weglopende klanten"
Een camping die geen weglopende klanten heeft, hoeft zich ook geen zorgen te maken over de financiën.

Maar als je het niet aan durft, Las Dunas in diezelfde plaats hoeft maar 125,- vooruit betaald te hebben.

Geplaatst door: Mieke 21.01.2007 11:17
Je hoeft niet het hele bedrag te betalen. Het is slechts een aanbetaling. Het resterende bedrag mag je een week van te voren over maken of direct bij aankomst op de camping betalen. Geloof me, ze belazeren je echt niet. Ik heb tenslotte de ervaring van afgelopen jaar. Prima camping!

Geplaatst door: Mieke 22.01.2007 09:35
Ik heb het trouwens over de huuraccomodaties, kampeerplekken betaal je een klein bedrag als aanbetaling en de rest als je de camping weer verlaat. Is het al gelukt of durf je het toch niet aan?