Forum Onderwerp - Yoghurtdrank verkrijgbaar in Spanje (Gesloten voor reacties)

Lieset 22.01.2007 14:19
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar de Costa Brava. Vorig jaar zijn wij naar Italie geweest. In de supermarkt werd yoghurtdrank verkocht voor bijna 4 euro per pak. Aangezien er zeker 7 pakken in de week doorgaan, zou ik graag willen weten of dit voor een redelijke prijs in Spanje te koop is. Heb eigenlijk niet zoveel zin om een hele voorraad mee te slepen.........

Ellen 22.01.2007 20:19
NEE

Zelfs niet bij Lidl of Aldi,ze hebben van die mel met vanille of aarbeien smaak.Zou wat meenemen en er is genoeg wat ze wel lusten,in vak neem ik het minder nauw als thuis bv melk-chocomel-melk met smaak-sapje-thee-cup a soup of zoiets ect ect.

sandra 22.01.2007 20:27
nee maar wel melk dat kun je dan ook drinken

Geplaatst door: Rianne 23.01.2007 14:51
huh? ik heb toch bij de Aldi in Reus vorig jaar een yoghurtdrank (groot) gekocht. Ik dacht perziksmaak, lekker hoor.

Geplaatst door: spain 23.01.2007 14:58
bij de lidl verkopen ze de yoghurtdrank in flesjes dezelfde als dat ze hier in nederland verkopen.bij andere supermarkten heb ik ook wel yoghurtdrank gezien.ik heb het dan wel over de gekoelde drankjes maar deze zijn overal verkrijgbaar .ik denk dat ze dan ook de houdbare wel verkopen maar dat weet ik niet zeker.
veel plezier.

Ellen 23.01.2007 16:59
Ging uit van die pakken ala Fristi,Yogo Yogo,dat kennen ze niet,we stappen op onze uitjes ook weleens Lidl en Aldi binnen en dat over een aantal jaren nu,mijn kinderen drinken het ook graag,dus kijk je ernaar.........Noppes.........de Spaanse supermarkten ook niet,alleen zo,n dure in fles,in de koeling.Die flesjes kosten in Ned toch iets van 0,79 bij Lidl zit nog geen liter in,lijkt me ook niet de bedoeling als je het over 7 pakken in de week hebt.
We zullen het nog wel eens horen.

margreet 23.01.2007 21:33
In de supermarkt in Spanje wordt "Dan up" verkocht. Een yoghertdrnk van Danone, staat in de koeling, en de prijs valt wel mee (vind ik). Dacht rond de 89 eurocent voor 0.75 liter

Ellen 23.01.2007 21:54
Yeps,in frankrijk is het Yoplait ofzo,maar ik weet niet beter of het ligt bijna op 2 euro flesje,ff ge-Googled en daar kom ik op Belgische uit waar je het kunt bestellen voor 1,99.Denk dat ik het anders voor 0,90 mijn kinderen ook wel eens aangeboden had,ook Yoplait is zo duur,we zijn in 2006 voor eerst sinds aantal jaren nl weer in Fr geweest.

Geplaatst door: bibi 24.01.2007 09:08
kijk eens op de site's van lidl en aldi. je moet wel je plaats of postcode van waar je bent in vullen omdat het aanbod daar per plaats verschild. en je kan net als hier de reclames en assortiment bekijken. erg handig. ik heb ook gewoon joghie drink kunnen kopen en niet duur nog geen 1 euro per fles.het zit meestal in een plastic fles net als hier (de goedkope joghie) maar ze staan vaak onlogisch in de winkels op een vreemde plaats. niet zoals hier in nederland bij de zuivel. dus goed kijken of anders vragen. Een tip als je et toch niet lukt koop gewoon een pak joghurt en voeg er een beetje limonadesiroop en suiker bij en verdun hem dan met melk. best lekker hoor. eigen gemaakte joghie. succes.

Geplaatst door: bibi 24.01.2007 09:09
ff vergeten erbij te zetten: www.aldi.es en www.lidl.es