Forum Onderwerp - waterpark costa brava (Gesloten voor reacties)

jamie 10.03.2007 10:09
kan iemand mij vertellen of er in de costa brava een waterpark en/of pretpark is en of het wat is om een dag er naar toe te gaan,gaan van de zomer naar pals.alvast bedankt

Geplaatst door: ® tineke 10.03.2007 10:51
Jamie, die is er:

http://www.aquabrava.com/

Nog meer parken kan je vinden op:

http://www.infoparks.com/ne/r_parcs/spain/index.htm

Geplaatst door: Res 10.03.2007 15:08
En klopt het dat je helemaal geen etenswaren meer naar binnen mag nemen?
Vroeger sjouwde iedereen met koelboxje.

monique 10.03.2007 16:18
Je wordt zeer streng gecontroleerd broodjes en drinken moet je in een container gooien!Ze zien je hele tas na!

anita 10.03.2007 19:16

Geplaatst door: Koen 11.03.2007 08:57
Wij zijn in beide parken geweest. Ze controleren zeker en vast, maar bij ons niet zo streng. Wat ik ook deed, dat was een stempeltje vragen om in en uit te gaan. Ik ging dan de camera halen in de auto en bracht hem na een half uurtje terug. Geen probleem. Op die manier ging ik kort na de middag ook een fles water halen en eten. Dat ging best hoor.
Koen

ivonne 11.03.2007 09:09
Handtasjes controleren ze niet, broekzakken ook niet. Kleine blikjes en als je een iets royalere handtas hebt halve liter felsjes kunnen zo mee. Verder van die voorverpakte koeken meenemen, en even naar buiten lopen om nog iets te halen met een stempel. Koelbox kun je echt vergeten. In het zuiden van spanje mag je gewoon alles meenemen, daar zijn waterparken waar het overgrote deel van de bezoekers spaans is. Nadeel daar vind ik dat je de banden ed moet huren, en niet voor weinig ook. Als je niet huurt moet je echt lang wachten, niet leuk.

Volgens mij zit er niet ver van pals vandaan ook een park, aqua brav zit in roses. Let wel op: hoe lang zijn je kinderen: in aqua brava mogen de kinderen eerder (is als ze 120 zijn) in alle atrakties. Dat andere prak pas met 140. Ze zijn daar erg streng op. Dus meet je kinderen als ze nog niet zo groot zijn, en kies dan.